AJ
Well-known member
Viittaan kintaalla.Viittasin markoj:in tilanteeseen.
Viittaan kintaalla.Viittasin markoj:in tilanteeseen.
Viittaa vaikka tuttuun!Viittaan kintaalla.
Ehkä sunkin pitää löytää isoisän sodan aikainen pervitiinikätkö niin kun Sami näyttää tehneen.Oisinki laihtunu 20 kiloo.
Hetken Urheilugaalaa katsottuani täytyy peesata.En tiedä onko julkkis, mutta Niki Juusela.
Ja tätä myös.Anna Abreu.
Ei se gaalassa niinkään, mutta selostaessans' tekee monesti mieli sahata pää irti..Hetken Urheilugaalaa katsottuani täytyy peesata.
Saatanpa tuutatakin.Viittaa vaikka tuttuun!
Mua ei Kunnas yksinään niin paljoa ärsytä, mutta yhdessä kaikkien muiden muiden jälkihiki-molopäiden kanssa menee syvälle ihon alle ja paskantaa sinne! Siitä huolimatta en tiedä minkä vtun takia mun pitää joka maanantai katsoa se jälkihiki, vaikka tiedän mitä paskaa se kuitenkin on.Kaj Kunnas
tuota tulee kyllä mietittyäMua ei Kunnas yksinään niin paljoa ärsytä, mutta yhdessä kaikkien muiden muiden jälkihiki-molopäiden kanssa menee syvälle ihon alle ja paskantaa sinne! Siitä huolimatta en tiedä minkä vtun takia mun pitää joka maanantai katsoa se jälkihiki, vaikka tiedän mitä paskaa se kuitenkin on.
Kieltämättä pitäisi joskus kysyä itseltään, että antaako se jutustelu oikeasti jotain lisäarvoa. Jonkinlainen penkkiurheilufriikki sitä kai on, kun se pitää katsoa.Mua ei Kunnas yksinään niin paljoa ärsytä, mutta yhdessä kaikkien muiden muiden jälkihiki-molopäiden kanssa menee syvälle ihon alle ja paskantaa sinne! Siitä huolimatta en tiedä minkä vtun takia mun pitää joka maanantai katsoa se jälkihiki, vaikka tiedän mitä paskaa se kuitenkin on.
Samaa voisi kysyä suomalaiset urheiluselostajat.Kieltämättä pitäisi joskus kysyä itseltään, että antaako se jutustelu oikeasti jotain lisäarvoa.
Mää en ole edes sitä ensimmäistä kertaa. Sikälimikäli jos tässä keskustellaan noin aamukuuden, tai puoliseittemän maissa alkavista uutispainotteisista ohjelmista?Minen olen kait yhesti kattonu aamuteeveetä...
Jotakuinnii samoin. Ja jos on jokin erikoisempi työvuoro, niin jää silloinkin aamuTV:eet katsomati. Joo nukun, tai värkkään aamupalan kanssa.Noin muuten mie yleensä lähen töihin jo ennen kuin mikään aamupaska alkaa ja lomilla mie nukun niiden ohi. Rairai.
Kannattaa joskus vähän irroitella ja vilkaista aamutv:tä! Jos ei muuten niin ihan kokemuksen vuoksi. Karhuvaaran Late on huisi.Mää en ole edes sitä ensimmäistä kertaa. Sikälimikäli jos tässä keskustellaan noin aamukuuden, tai puoliseittemän maissa alkavista uutispainotteisista ohjelmista?
Niin on! Parin minuutin jälkeen tekee mieli heittää televisiota kaukosäätimellä tai muulla vastaavalla esineellä, eikä töihin lähteminen ärsytä enää ollenkaan. :ahem:Kannattaa joskus vähän irroitella ja vilkaista aamutv:tä! Jos ei muuten niin ihan kokemuksen vuoksi. Karhuvaaran Late on huisi.