Estate
Well-known member
Jonin kirjoitukset saavat kyllä itsessäni pahimmat puolet esiin. :thumbfh:Joni on vähän turhankin easy kohde, että leave him rauhaan.
Jonin kirjoitukset saavat kyllä itsessäni pahimmat puolet esiin. :thumbfh:Joni on vähän turhankin easy kohde, että leave him rauhaan.
No se on hyvä että osun naulan kantaan. Järkyttävää toi teini/nuorisovanhemmus.. Mutjoo se on tosiaan aivan offtockkia tässä toikissa joten en jatka sitä keskustelua tässä vaan siitä pitäisi tehdä toikki erikseen.Jonin kirjoitukset saavat kyllä itsessäni pahimmat puolet esiin. :thumbfh:
Sun signaturen linkki ei toimi joten nyt välittömästi toimenpiteitä tai muuten.Jonin kirjoitukset saavat kyllä itsessäni pahimmat puolet esiin. :thumbfh:
Sulla sama.Sun signaturen linkki ei toimi joten nyt välittömästi toimenpiteitä tai muuten.
Sulla sama.Sulla sama.
Mun identiteettini on laitettu roskikseen.Sun signaturen linkki ei toimi joten nyt välittömästi toimenpiteitä tai muuten.
No nyt on.No se on hyvä että osun naulan kantaan. Järkyttävää toi teini/nuorisovanhemmus.. Mutjoo se on tosiaan aivan offtockkia tässä toikissa joten en jatka sitä keskustelua tässä vaan siitä pitäisi tehdä toikki erikseen.
Tiara kierrätykseen. Kai sulla FW08:n osoite on?Mun identiteettini on laitettu roskikseen.
:'(
Jos mulla olis lapsia, tää olisi ollut ihan hyvä "vastaheitto", mutta... :doubtful:No se on hyvä että osun naulan kantaan. Järkyttävää toi teini/nuorisovanhemmus.. Mutjoo se on tosiaan aivan offtockkia tässä toikissa joten en jatka sitä keskustelua tässä vaan siitä pitäisi tehdä toikki erikseen.