Asia harvinaisen selvä.Joo lihamestari, kauppias 30 vuotta ja sitten timpuri yms rakennustyöläinen nykyään ne tosiaan on vajaita ja saamattomia joo.
Asia harvinaisen selvä.Joo lihamestari, kauppias 30 vuotta ja sitten timpuri yms rakennustyöläinen nykyään ne tosiaan on vajaita ja saamattomia joo.
En mä aatellu elää nii vanhaks.. Jos viel 5v eläis ja sit hastala fucking vista babee.Eli siis olet itse 39v?
Ei sun kannata kiirettä pitää, kun nopea eläminen ja kauniin ruumiin jättäminen ovat varsin ilmiselvästi mahdottomuuksia nekin.En mä aatellu elää nii vanhaks.. Jos viel 5v eläis ja sit hastala fucking vista babee.
Damn!Ei sun kannata kiirettä pitää, kun nopea eläminen ja kauniin ruumiin jättäminen ovat varsin ilmiselvästi mahdottomuuksia nekin.
Pyh turhan on mun jäädä tänne kitumaan vittumaisten ihmisten seurassa... Mitään vitun järkeä sitä syyttä suotta kiduttaa kun sen voi lopettaa.. Simple... Mutjoo jos menis nukkumaan.. Vituttaaa perkele!Ei sun kannata kiirettä pitää, kun nopea eläminen ja kauniin ruumiin jättäminen ovat varsin ilmiselvästi mahdottomuuksia nekin.
Menikö kahvittelut vituiksi? Uutta matoa koukkuun vaan.Pyh turhan on mun jäädä tänne kitumaan vittumaisten ihmisten seurassa... Mitään vitun järkeä sitä syyttä suotta kiduttaa kun sen voi lopettaa.. Simple... Mutjoo jos menis nukkumaan.. Vituttaaa perkele!
En mä tiedä tai sit jätän sisarusten murheeksi. Itsehän olen aivan liian nuori tollasia miettimään vielä.28v 1kk. Meinasikohan Joni jättää paljon jälkikasvua?
Henkisesti.Liian nuori
Ei tainnut mennä ja se harmittaa.Menikö kahvittelut vituiksi?
Jep mun 25v vastaa sun 18v et vanhenen hitaammin Mut ylipäätään tuo ikä ei ole Perheenteko-ikä ainakaan miehenä vaan oikea on 30v eteenpäin.Liian nuori
Miten niin? Pollissa ainakin "5:iiden vuoden tarkkuus"Tarkastuslaskennan jälkeen pääsin itse tulokseen 39v 5kk 18pv.
Käytännössä siis 40v, koska *vuoden tarkkuus*
Pollissa onkin, muttei vastauskentässä. :frank:Miten niin? Pollissa ainakin "5:iiden vuoden tarkkuus"
Eikun hitto, onhan tossa pollissa tarkemmin ajateltuna logiikkaa. Nyt hävettäisi, jos olisi tapana postauksiani hävetä.Näin hyvin pollin pystyy jaskamaan vain Mangelo. Onnittelut.