jjv
Arschloch
Sossusta toimeentulotukea.Jos ihminen on maksanut koko ikänsä veroja (ja "tuottanut" vielä lisää veronmaksajiakin), niin oikeudenmukaista olisi saada verotuloista tukea mikäli siihen on selvästi tarve.
Sossusta toimeentulotukea.Jos ihminen on maksanut koko ikänsä veroja (ja "tuottanut" vielä lisää veronmaksajiakin), niin oikeudenmukaista olisi saada verotuloista tukea mikäli siihen on selvästi tarve.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201407020080117_v0.shtml Ei välttis onnaa.. Ainakaan Espoossa.Sossusta toimeentulotukea.
Samoin imetyksen lopetusikä.Kuulin boss-tason huhua että parin, kolmen vuoden päästä teini-iän rajaa ollaan nostamassa 39 ikävuoteen saakka.
Stadin Vantaalla imetystä kutsutaan blowjobiksi.Samoin imetyksen lopetusikä.
Jep:http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288709979572.html
Hämiksessä uskotaan että toisenlaiseen ikähaitariin![]()
Niinhä mä oon sanonutkin. Nuorien perfect age aikuisten menomesta.Jep:
"− Aikuismaiseen sopivalle ravintolalle on ollut täällä Hämeenlinnassa kova kysyntä."
Eli myös "Hämiksessä" aikuiseksi lasketaan tuo 26v.....![]()
Mitäs se alotuspostauksen ikäkuvaus olikaan _ennen_ klo 12:28 editointia?Niinhä mä oon sanonutkin. Nuorien perfect age aikuisten menomesta.
Saattaa hyvinkin olla totta tuo ennustusKuulin boss-tason huhua että parin, kolmen vuoden päästä teini-iän rajaa ollaan nostamassa 39 ikävuoteen saakka.
Taitaa imetys olla yhdistetty BJ + CIMStadin Vantaalla imetystä kutsutaan blowjobiksi.
Meni määrittelyt uusiks.Sisä-Suomen poliisilaitoksen rikoskomisario Ari Luoto:
– Alaikäisiä ei ole ollut, mutta poliisi on tavannut parikymppisiäkin. Se on huolestuttavaa, sillä he ovat vielä lapsia.
Varo seksiä!Me ollaan siis Jonin kanssa vielä lapsukaisia! *juhlii*
Vaan mites ilman Jonia?Me ollaan siis Jonin kanssa vielä lapsukaisia! *juhlii*
:alppu:Me ollaan siis Jonin kanssa vielä lapsukaisia! *juhlii*
"Kätilö kehaisi ensisynnyttäjää,Ihmekään jos ensisynnyttäjien keski-ikä noussut kohisten.
Pitääpä muistaa itsekin kun täällä liki rallin keskipisteessä asun.Varo seksiä!
Tämä varoitus ihan tämmöisenään on mainio. Tästä pitäis tehdä t-paitoja ja tarroja.Varo seksiä!