Ei ole näyttänyt vissiin kuin yhdessä kilpailussa harjoituksia.Hmmm... Koitin tierin ohjeiden mukaan säätää IE:lla ja myös Firefoxilla, mutta en saanut harjoitusten kuvaa näkyviin. Tekstipäivityksiä tuli vaan... Eli eikö BBC näytä harjoituksia, vaiko meneekö evottamisen piikkiin? Ajattelin vaivautua ihan täältä kysymään, kun olis pitkästä aikaa mahdollista seurata vormulaa ihan "vanhaan malliin".
Itselläni on toiminut jo kuukausi tolkulla ja tuolta olen aina proxyn hakenut. Olihan kokeilemasi proxyt varmasti anonymous? Planetlab/CoDeeN proxyillä ei toimi.Eihän noista hemmetin proxyistä toimi mikään?
Juu näin on, kiitoksia tiedosta. Äänet tosin vähän myöhässä.Kyllä harjoitukset näkyy myös FilmOnilla. BBC XTRAS on kanava. Kisat ja vissiin aika-ajotkin näkyy sitten BBC 1:llä.
Mulla toimii High Quality ihan ok. Pätkii välillä ja pitää harkita kyllä katsomista muualta. Jännä kun pätkii vaikka avasin Filmonin kautta BBC:n jo pari tuntia sitten.E: Streami loppui kuin seinään :/
Samaa vikaa. Johtuu varmaan siitä että on aika suosittu kanava formuloiden aikaan. Pitäis käynnistää ennakolta niin toimis hyvin. :jaska:Toimaako muilla Filmonin kautta BBC1?
Minulla lataa saakelin pitkään ja sanoo sitten jotta scrambled
Hä, Filmon sano että mun kello on väärässä ajassa ja ei enää suostu käynnistymään. Just just.Jep. Ny lähti pyörimään. Juhlaa.
Sama vika täälläkin =/.Hä, Filmon sano että mun kello on väärässä ajassa ja ei enää suostu käynnistymään. Just just.
Kellään muulla sama ongelma? Ei aut avaikka tekee sen mitä ne sanoo että pitää tehdä (synkronisoida ajan)
En tiedä miksi, mutta mulla vaan ei ole toiminut tuo BBC-kikkailu sitten Kiinan, vaikka olen sitä yrittänyt.miks pitää joka viikonloppu kikkailla? kerran ku laittaa torit kuntoon niin voi koko kauden katella rauhassa.
Pistä koko ruudun kokoiseksi ja paina A-näppäintä.Onkos Filmonilla kuvasuhde aina väärin vai saako sitä korjattua?
Koodaa sä mulle tor joka toimii Vistassa ja Windows 7:ssä, ni laitan kuntoon.miks pitää joka viikonloppu kikkailla? kerran ku laittaa torit kuntoon niin voi koko kauden katella rauhassa.