Joppe_001
Well-known member
Mulla aukes FilmOn äsken. Välillä tökkii tosin. Ja kisassa usein just siinä tiukassa paikassa :jaska:
Kiitoksia.Pistä koko ruudun kokoiseksi ja paina A-näppäintä.
mikset käytä sitä netistä ladattavaa toria, joka toimii vistassa ja windows 7:ssa?Koodaa sä mulle tor joka toimii Vistassa ja Windows 7:ssä, ni laitan kuntoon.
Yhden torin latasin ja ohjeissakin mainitiin, ettei toimi kuin XP:ssä. Eikä toiminut, näemmä asiat ovat sen jälkeen muuttuneet.mikset käytä sitä netistä ladattavaa toria, joka toimii vistassa ja windows 7:ssa?
lataile se vidalia bundle. oon pyörittäny sitä 64-bittisessä vistassa ja seiskassa, toimii.Yhden torin latasin ja ohjeissakin mainitiin, ettei toimi kuin XP:ssä. Eikä toiminut, näemmä asiat ovat sen jälkeen muuttuneet.
Täytyypä tutkia.
Thanks, täytyy kokeilla ja hoitaa hommat kuntoon ennen viikonloppua!lataile se vidalia bundle. oon pyörittäny sitä 64-bittisessä vistassa ja seiskassa, toimii.
Ajattelin täällä kysyä että jos vaikka katselen formuloita katsomosta, niin löytyykö mitään hyvää ohjelmaa jolla voisi saada sen kuvan tallennettua koneelle?
Niin, ja koska kyseessä on Japani et varmaan halua alkaa värkkäämään asetusten kanssa joskus aamuseitsemältäThanks, täytyy kokeilla ja hoitaa hommat kuntoon ennen viikonloppua!
Ei taida kellään olla hyvää ohjelmaa tähän tarkoitukseen?Ajattelin täällä kysyä että jos vaikka katselen formuloita katsomosta, niin löytyykö mitään hyvää ohjelmaa jolla voisi saada sen kuvan tallennettua koneelle?
VLC Media Playerillä moinen saattaisi onnistua, tosin takuuseen en mene. Kannattaa kuitenkin kokeilla.Ei taida kellään olla hyvää ohjelmaa tähän tarkoitukseen?
Okei, kiitos tästä vaikkei toimisikaan.VLC Media Playerillä moinen saattaisi onnistua, tosin takuuseen en mene. Kannattaa kuitenkin kokeilla.
Emt, mutta MTV3:lla kyltsi äänessä live-lähetyksessä.Heittikö muilla Filmon toimimasta?
Juu, BBC2:selle kuin menin niin n.5 min. ja "authorization failed".Heittikö muilla Filmon toimimasta?