Ilmaiset kisalähetykset netissä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Foxin lähetystä katselin tänään. Pätki kuin vanha alkoholisti, mainoskatkot 10min välein ja kuvanlaatu oli aivan onneton. Jopa niin onneton, että huusin ääneni käheäksi kun Massa kolaroi startissa. Luulin Alonsoksi. :eek:
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Huhhuh säätöä on ollut nähtävästi.
Ihan kuin ennen vanhaan :D

Onneksi Englannissa olin GP:n aikana jolloin BBC tuli perin helpsoti näkyviin :D
 

LeBaron

Well-known member
Liittynyt
21.3.2006
Viestit
55
Kanadan GP näkyi kyllä Tor + Privoxy -yhdistelmällä BBC:n pääkanavilta, mutta BBC Sport ei toiminut.

Lisäksi mm. futiksen MM-kisoja olen katsellut BBC:ltä ja hyvin on pelittänyt.
 

-Sentteri-

Well-known member
Liittynyt
27.8.2009
Viestit
466
Nyt sain kuvan näkymään, mutta vähän väliä pätkii, onko jotain tehtävissä? Katson siis BBC:n lähetystä BBC Sportin sivuilta. Ehkä joka kymmenes sekunti pätkäisee kerran noin sekunnin ajaksi, sitten taas toimii normaalisti. Kytkin sen proxyhomman pois tuolta nettiasetuksista heti kun kuva alkoi näkyä. Pitäisikö kokeilla jollain toisella proxylla?
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ei oikein lähde mikään reitti toimimaan tällä kertaa. Kohta heitän kirveksen kaivoon jo, Valencian kisan takia ei jaksa suurta vaivaa nähdä.
 

ice

Well-known member
Liittynyt
3.3.2009
Viestit
684
Moro taas! Kyllä on ihme säätämistä. En tiedä mistä johtuu mutta alkukauden kattelin kaikki lähetyksen netin kautta uk sivulta. nyt ei päästä enää edes uk sivuille noilla proxeilla. onko kellään muulla samaa ongelmaa eli "sivua ei voi näyttä" tai "palvelu ei ole juuri nyt käytössä"? mulla on kuitenkin sama proxy ku toxilla :( pakko kattoa taas tuolta ryssän kautta, bbc.llä ois ollu vaa hyvät selostajat. jos jollain ongelmaan apua niin olen kiitollinen :alppu:
 

-Sentteri-

Well-known member
Liittynyt
27.8.2009
Viestit
466
Mulla on sama proxy, mutta pätkiminen ei vaan lopu. Mikä neuvoksi? Jos joku osaa auttaa, niin en pahastuisi.
 

ice

Well-known member
Liittynyt
3.3.2009
Viestit
684
Hyvin sen pitäis toimiaa.. napsuttele ctrl pohjassa + nappia ;) alkaa koko kasvaa
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös