Ilmaiset kisalähetykset netissä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
Meinasin jo samaa kysellä, en tiiä mikä versio mun BBC:lläni on, mutta harkkoja tai aika-ajoja ei näy, mutta kisat näkyy BBC1:llä...
Harkkojen ja aika-ajojen aikaa BBC1 näyttää jotain kokkiohjelmaa :wall:
 

ohjeah

Well-known member
Liittynyt
8.3.2009
Viestit
1203
Haluisko joku tehdä pienen palveluksen.. Jää töiden takia kisa katsomatta, joten jälkeenpäin tuo pitäisi nähdä. BBC:n sivuilta tuon on muistaakseni ennen pystynyt katsomaan, mutta sinne kun lähtee itse seikkailemaan, niin onnistuu takuulla näkemään tulokset.

Joten jos joku viitsisi vaikka tänne laittaa linkin tuohon kisaan niin arvostaisin kovasti.. :)
 

tenttu

Active member
Liittynyt
6.11.2010
Viestit
29
Meinasin jo samaa kysellä, en tiiä mikä versio mun BBC:lläni on, mutta harkkoja tai aika-ajoja ei näy, mutta kisat näkyy BBC1:llä...
Harkkojen ja aika-ajojen aikaa BBC1 näyttää jotain kokkiohjelmaa :wall:
Vaatii uusimman version eli 1.5, että harjotukset näkyy. Muuttivat sitä streamiä joskus muutama kuukausi sitten.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Haluisko joku tehdä pienen palveluksen.. Jää töiden takia kisa katsomatta, joten jälkeenpäin tuo pitäisi nähdä. BBC:n sivuilta tuon on muistaakseni ennen pystynyt katsomaan, mutta sinne kun lähtee itse seikkailemaan, niin onnistuu takuulla näkemään tulokset.

Joten jos joku viitsisi vaikka tänne laittaa linkin tuohon kisaan niin arvostaisin kovasti.. :)
Jos bbc playeria käytät niin sehän aukeaa tuonne iplayer-sivuille mistä voi sitten luovia formuloita katsomaan ilman pelkoa spoilereista.
 

MP4-18

Well-known member
Liittynyt
20.7.2008
Viestit
141

M1gu

Well-known member
Liittynyt
24.1.2009
Viestit
161
Tähän asti loistava BBC Player 1.50 kaatuu joka käynnistyksellä ja AVG Free hälyttää ruudulla löytävänsä uhan (torjan horse) BBC Player -kansiosta ws2_32.dll -tiedostosta. Asentelin jo ohjelman uudelleen ilman mitään vaikutusta. Muilla tehnyt samaa?
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Tähän asti loistava BBC Player 1.50 kaatuu joka käynnistyksellä ja AVG Free hälyttää ruudulla löytävänsä uhan (torjan horse) BBC Player -kansiosta ws2_32.dll -tiedostosta. Asentelin jo ohjelman uudelleen ilman mitään vaikutusta. Muilla tehnyt samaa?
Juu, kaatuu se vaikka ei mitään AVGn tyyppisiä ohjelmia olekaan. 1.40 versio toimii mulla ongelmitta.
 

M1gu

Well-known member
Liittynyt
24.1.2009
Viestit
161
Näköjään ollu muillakin ongelmia tänään, kun virustutkat hyppii silmille. Otin AVG:n hetkeks pois päältä ja hienosti toimi taas BBC Player.
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
Sama juttu, on pakko pistää virustutka pois päältä katsomisen ajaksi.

EDIT: Vilkaisin piruuttani mitä guugeli tietää tuosta dll-tiedostosta. Näyttäisi olevan sinänsä ihan olennainen nettiyhteyksiin liittyvä vipstaaki.
linkki
linkki2

Joskin kyseisestä dll-tiedostosta on olemassa versioita, joissa on troijalais-koodia mukana.
linkki
linkki2
 
Viimeksi muokattu:

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Samoja ongelmia oli täälläkin. Eilen toimi hyvin mutta nyt joutu sammuttaan AVG:n. Yritin viime viikolla asentaa porukoille tätä 1.50 versiota mutta siellä törmäsin jo silloin tähän samaan ongelmaan. No onneks joku noheva keksi tähän ratkaisun. :thumbup:
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Käytössäni BBCPlayer 1.50, käyttöjärjestelmänä Windows 7 Home Premium 64-bit ja virustorjuntana F-Secure Internet Security 2011.

BBCPlayer on toiminut täysin ongelmitta yli kahden tunnin jaksoissakin.
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
Käytössäni BBCPlayer 1.50, käyttöjärjestelmänä Windows 7 Home Premium 64-bit ja virustorjuntana F-Secure Internet Security 2011.

BBCPlayer on toiminut täysin ongelmitta yli kahden tunnin jaksoissakin.
Näetkö harjoitukset, vai kuten minä, niin pelkän kisan BBC1-kanavalta, tosin mulla on paljon vanhempi versio. :D
 

M1gu

Well-known member
Liittynyt
24.1.2009
Viestit
161
BBC ei näytä 2. harjotussessiota miltään kanavalta? Kuuntelen tällä hetkellä lähetystä Radio 5 livestä..
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Toimi ja 1.50 versio 2 toimi myös
Miltäs kanavalta toimi?

Kun tänään kokeilin aamulla katsoa harjoituksia:

Formula 1 -kanava BBCPlayeristä näytti BBCOne
Ja Formula 1 Alt-kanava "This stream has finished"...
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
Mulla on ties mikä BBC-player, mutta voisitteko kertoa, että mistä ton BBC-playerin voi päivitää helposti? :)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös