Maksaa siitä. Se on se oikea tapa.Aikamoinen pommi oli, että BBC ei lähetä kuin vain 10 kisaa livenä ensi vuonna. Minkähänlaisia muita mahdollisuuksia ensi vuodelle on kisojen katsomiseen?
Maksaa mistä? Mtv3:n tarjoama palvelu ei ole sen hinnan väärti. BBC:n tasoisesta palvelusta voisin sen sijaan maksaakin Mtv3:n pyytämän hinnan.Maksaa siitä. Se on se oikea tapa.
Tänäänkö sait tietää?Aikamoinen pommi oli, että BBC ei lähetä kuin vain 10 kisaa livenä ensi vuonna. Minkähänlaisia muita mahdollisuuksia ensi vuodelle on kisojen katsomiseen?
Jos ei kelpaa, niin ei kai sit oo pakko kattookaan.Maksaa mistä? Mtv3:n tarjoama palvelu ei ole sen hinnan väärti. BBC:n tasoisesta palvelusta voisin sen sijaan maksaakin Mtv3:n pyytämän hinnan.
No nyt vasta huomasin, kun katoin kisan jälkimeininkejä tavallista pidemmälle. Olen useimmiten keskittynyt vain formuloihin enkä oheistoimintaan. Harmin paikka kun totutun laadukkaat lähetykset vähenee puoleen ja muuttuu muutenkin oleellisesti kun Brundle siirtyy Skylle.Tänäänkö sait tietää?
Tiedossahan se on ollut jo kuukausia että BBC saa vain puolet kisoista.
Oliko toissapäivänä kun tuli tietoon mitkä kisat.
Ja ainakin Skyta on tähän mennessä ollut melko helppoa katsoa esim. jalkapallo-otteluita on tullut paljon.
Tosin F1 kisaa streameja on usein aika tarkasti poistettu FOMin toimesta, joten saa nähdä.
Kimihän kysäs BBC:n ukolta et mitkä kissat tulee suorana: Kimi kysäs, BBC:n ukko yllättyi.Aikamoinen pommi oli, että BBC ei lähetä kuin vain 10 kisaa livenä ensi vuonna. Minkähänlaisia muita mahdollisuuksia ensi vuodelle on kisojen katsomiseen?
Sitä on vaikea tietää, mutta jos eivät leikkaa pahemmin enemmän kuin leikkasivat tällä kaudella (jouduin katsomaan pari), niin ei ole mitään hätää. Leikkasivat pois noin 6 kierrosta yhteensä per kilpailu, joista monet oli turva-auton takana jos se tuli radalle.Mhä, näyttäähän se BBC:kin ne koosteet kisan jälkeensamalla tapaa kuin maikkari.. eli ne voi kattoa kyllä BBC-playerillä kuten nytteki. Haluaisin vaan tietää kuinka kovasti niistä leikataan pois.
Maikkarin pitkä kisakooste kestää n. 1 h 25 min. Kyllä siinä on yli tunti itse kisaa.kyllä sen pitäisi olla pidempi ja parempi kuin Mtv3:n, jossa itse kisaa on varmaan jotain 35 min (kun ottaa pre-racen, post-racen ja mainokset pois).
Juu, mutta nyt puhuinkin siitä joka tulee siihen aikaan että useimmat sitä katsovat.Maikkarin pitkä kisakooste kestää n. 1 h 25 min. Kyllä siinä on yli tunti itse kisaa.