Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
JOC sanoi:Älä helvetissä osta virkamies-glockia. Ammattilaiselle ihan kauhee ase laukasun puolesta. Itse ostoslistalla seuraavaksi ehkä H&K USP...
Hyvä et kerroit kun YSP ei oo Glockilla koskaan ampunut.
JOC sanoi:Älä helvetissä osta virkamies-glockia. Ammattilaiselle ihan kauhee ase laukasun puolesta. Itse ostoslistalla seuraavaksi ehkä H&K USP...
En nyt kuvailisi 'kauheaksi' ja onhan USP hyvä vehje, mutta hinta on tekijä tässä nyt kyllä. Jos hintaa ei tarvitsisi miettiä niin kaapissa komeilisi jo TRG-42 ja muutama muukin ase jonka perään saa tässä vaiheessa vain kuolata.. :dunno:JOC sanoi:Älä helvetissä osta virkamies-glockia. Ammattilaiselle ihan kauhee ase laukasun puolesta. Itse ostoslistalla seuraavaksi ehkä H&K USP...
Ite pyysin trg-22sta jo tarjouksen...ehkä parin vuoden päästä hankintaan. USPn hintalappukin on tietysti aika komea.Ylen Sankia Priha sanoi:En nyt kuvailisi 'kauheaksi' ja onhan USP hyvä vehje, mutta hinta on tekijä tässä nyt kyllä. Jos hintaa ei tarvitsisi miettiä niin kaapissa komeilisi jo TRG-42 ja muutama muukin ase jonka perään saa tässä vaiheessa vain kuolata.. :dunno:
Vahvistan ettei tuu. Mulla on tommonen aina mukana prätkäillessä, eikä kukaan oo vielä tullut vittuilemaan.Törni sanoi:
Tollasta olen vähän katsellut. Mä luulen, että se on mun seuraava hankinta. On kuulemma pirun mukava ja hauska ampua. Eikä muuten tule ampumaradalla asehullut isotteleen magnumiensa kanssa :alppu:
Ei menne aseenkantoluvan nimellä, mutta esim juuri ilma-aseet ja isot jousiaseet tulisivat jonkinlaisen vastaavan järjestelmän piirin. Nämähän eivät ole aseita, vaan vaarallisia esineita tms.Thunder sanoi:Eikös joku lainpykälä ole valmisteilla, että tarvitaan aseenkantolupa myös ilma-aseille?
Runar ja Kyllikki sanoi:No minkäs ilmakiväärin päädyit sitten ostamaan sinne mökillesi, Mickey?
No siinä tapauksessa ehdotan Baikal IJ-61:stä. On hyvin varusteltu ase ja suht tarkkakin. Kilpaa sillä ei voi ampua mutta sopii kyllä todella hyvin harjoitteluaseeksi vakavallekin harrastajalle.Mickey sanoi:Helppous, tarkkuus, varmatoimisuus jne. on etusijalla, vielä kun saisi nuo ominaisuudet "halvalla"..
312T4 sanoi:Diana oli ennen ainakin hyvä merkki!
Tarkka ja hyvä:thumbup: Taitaa olla vieläkin myynnissä, muistaakseniRunar ja Kyllikki sanoi:...ja kallis.
Jotenkin ihastuttavan eksaktisti ilmaistu...Jason Voorhees sanoi:Täällä päin on mökillä ilmakivääri.
Yksityiskohdat kunniaan.Captain Howdy sanoi:Jotenkin ihastuttavan eksaktisti ilmaistu...
On se edelleen myynnissä mutta on rajusti menettänyt suosiotaan kun on tullut edullisempia, samantasoisia ja paremman näköisiä ilma-aseita markkinoille. Dianathan ovat todella "vanhanaikaisen" näköisiä.312T4 sanoi:Tarkka ja hyvä:thumbup: Taitaa olla vieläkin myynnissä, muistaakseni