Mistäs tiesit ettei ole?Audi Quattro Concept.
:thumbfh:Mistäs tiesit ettei ole?
Vastaus siis väärin!
Sehän se.
Ilpomainen visa olisi alkanut ilman vihjekuvaa.Ei tää ollu kovin Ilpomainen, kun rakes heti. Kuukausi nyt ainaki pitää mennä Ilpomaisen visan ratkaisuun.
Niin ja vihjettä yleensäkin.Ilpomainen visa olisi alkanut ilman vihjekuvaa.
Mokasin siis.:thumbfh:Niin ja vihjettä yleensäkin.
Citroen. Joku 1930-luvun versio.Mikäs tää on?
Jeps.Citroen. Joku 1930-luvun versio.
Olisko Citroen CV-11 B.
Tuo se on.:ahem:Olisko Citroen CV-11 B.
Näytää ainakin uhkaavan paljon samanlaiselta kuin tuo.
Ainoo pikaisesti silmiinpistävä ero on nuo "kromilistat" tuolla takalokasuojan etuosassa, ovat hiukan eri muotoiset, tuossa mun kuvassa jatkuvat pidemmälle ylös. Taitavat nuo etumaisetkin olla hieman erilaiset. Ehkäpä kyseessä eri vuosimalli.Tuo se on.:ahem:
Etkö ole tietoinen, että autoteollisuus on vuosia sitten tehnyt linjauksen kehittää mallistojaan suuntaan joka tekee eri mallien tunnistamisen Albert Oilille mahdollisimman hankalaksi?Hassua, että nelivuotiaana tunnistin kaikki mahdolliset ja mahdottomat autot mitä olla ja saattoi. Nykyään en tunne mitään, hyvä kun 12 erimerkkistä formulaa toisistaan erotan. Olen taantunut.
Simca Tonni - Alpun onni!Hassua, että nelivuotiaana tunnistin kaikki mahdolliset ja mahdottomat autot mitä olla ja saattoi. Nykyään en tunne mitään, hyvä kun 12 erimerkkistä formulaa toisistaan erotan. Olen taantunut.
Pitäisköhän nää tivat korvamerkitä Ilpolle, ettei tulisi kenellekään paha mieli?Ei tää ollu kovin Ilpomainen, kun rakes heti. Kuukausi nyt ainaki pitää mennä Ilpomaisen visan ratkaisuun.