AJ
Well-known member
No voitko kertoa vastauksen nyt, kun viikko on kulunut?Voit arvailla voiko vai eikö ensin itse vähän aikaa. Tulen kertomaan vastauksen viikon kuluttua.
No voitko kertoa vastauksen nyt, kun viikko on kulunut?Voit arvailla voiko vai eikö ensin itse vähän aikaa. Tulen kertomaan vastauksen viikon kuluttua.
Mitä?Pariskunta tapasi yläasteella, ja Sara alkoi seurustella rinnakkaisluokalla opiskelleen Tuomaksen kanssa kanssa alkoi.
Et ymmärrä vaikka on varmuuden vuoksi kahteen kertaan samat asiat?
Et ymmärrä vaikka kirjoitin yhden kerran saman asian?Et ymmärrä vaikka on varmuuden vuoksi kahteen kertaan samat asiat?
Meinaat, että mitä vähemmän valaistusta, sitä upeempi ilmestys?On ne vähän eri sävyä nuo kuvatkin.
Kunhan saivartelen.Meinaat, että mitä vähemmän valaistusta, sitä upeempi ilmestys?![]()
...varustettuna täsmälleen samalla kuvalla, mutta hieman erisävyisillä kuvateksteillä:
Kyllä mä nyt sen ymmärsin, mutta minäpä taasen yritin hassutella mukana vihjaisten, että pimeessä tuokin kuvatus on ihan edukseen :frank:Kunhan saivartelen.
Tuon takia minä kuljeskelen koiran kanssa aina hämärässä ulkona.Kyllä mä nyt sen ymmärsin, mutta minäpä taasen yritin hassutella mukana vihjaisten, että pimeessä tuokin kuvatus on ihan edukseen :frank:
Kumman valinta tuo oli, sun vaiko koiran? :frank:Tuon takia minä kuljeskelen koiran kanssa aina hämärässä ulkona.![]()