Toisaalta eikös Misukat toimineet paremmin kun renkaat olivat liian "laimeat" keliin nähden? Eli kun Bridgestonea ja Micheliniä käyttävillä oli alla intermediate-renkaat, kun keli oli sitäluokkaa, että alla olisi pitänyt olla kunnon sadekelirenkaat, niin Michelinit olisivat olleet melkein ylivoimaisia (samalla tavalla kun kummallakin oli kuivankelinrenkaat "intermediate-säällä"?Calvin sanoi:Kyllähän Misukat otti viime kaudella Brisukoita kiinni viileällä säällä aiempaan verrattuna, mutta edellä? Enpä sanoisi. Tasoissa tai ei ainakaan paljoa brisukoita jäljessä pikemminkin. Ajattelepa vaikka Melbournea tai Imolaa jossa oli kohtuullisen viileää, tai vaikka Suzukaa jossa todellakin oli viileää ja missä vauhdissa BAR siellä oli. Lisäksi tietysti rataprofiili vaikutti renkaiden keskinäiseen marssijärjestykseen, brisukoiden toimiessa nopeissa kaarteissa paremmin ja misukoiden taas hitaissa.
Sateella misukat ovat puheiden perusteella ottaneet kiinni brisukoita, näytöt tosin vielä puuttuvat ja puheet perustuvat siihen että ovat menneet eteenpäin viime kaudesta. Toisaalta brisukat ottivat taas harppauksen eteenpäin märällä myös tässä viikko pari sitten, ainakin Rubensin sanojen mukaan. Ero saattaa kyllä olla kaventunut, olisiko nyt aiemman 3 sekunnin sijasta enää 2 sekuntia? :idea:
Eikö Misukka ole kuitenkin nyt päässyt paljon testaamaan keinotekoisestikkin sadekelinrenkaita viimeaikoina? Michelin on tälläkin rintamalla saanut paljon enemmän kierroksia alleen.
Tosiaan voimasuhteetkin muuttuivat kaudenmittaan..eikös Williams ollut alkukaudesta melko surkea kuitenkin..esimerkiksi?
editos:
Toisaalta Ferrarin sanottiin olevan viimekaudella autoltaan 0,5s-1s nopeampi kuin Williams tai McLaren..noin yleensä..renkaat sitten tasoitti peliä..
Viimeksi muokattu: