In Memoriam: MIKKO MAUNULA 20.09.1967-07.07.2007

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Keräys on päättynyt. Jos jonkun tilisiirrot on vielä matkalla (muutaman hahmon suorituksia en nähnyt), niin tiedoksi saatettakoon, että pyöristin ylöspäin sen verran, että 72 varmasti saa myös niiden, mahdollisesti matkalla olevien, lahjoituksen osuuden. Jos vielä tulee enemmän kuin tuo pyöristys oli, niin toimitan rahat joka tapauksessa eteenpäin myöhemmin. Nyt kerätyt rahat on jo siirretty eteenpäin.

En julkisesti tuota summaa paljasta, mutta lahjoituksen tehneet voi kysellä privalla tuota summaa multa.

Rahat tullaan käyttämään "pikkulikan ehdoilla", kuten 72 asian ilmaisi. Ne tulevat varmasti tarpeeseen tuossa vaikeassa tilanteessa. Eikä tarvitse pelätä, että 72 lähtisi Bora-Boralle rahojensa kanssa. Ei niillä kuitenkaan sinne asti pääse, vaikka olittekin hyvin anteliaita.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Rakkaat kiitokset teille kaikille, olen kiitollinen teille tuestanne!
Olen edelleen ymmälläni koko tilanteesta...
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
No tollasta ei todellakaan toivo kenellekkään, joskus ehkä pahimmalle vihamiehelle, muttei oikeasti hänellekkään.
Voimaa teille erittäin paljon.

Anteeksi Myöhäinen osanottoni, toivottavasti saatte elämänhalua ja iloa elämäänne.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kiitos.

Kohta on kulunut 2kk, ja sitä luulisi, että hieman alkaisi helpottaa, mutta kävikin niin, että nyt on liki yhtä vaikeaa kuin 2kk sitten, nimittäin kaikki järjestelyt ovat takana päin, uusi koti laitettu toiselle paikkakunnalle, perunkirjoitukset käyty, eli olen pitänyt itseni kiireisenä. Nyt on taas aikaa eri tavalla, ja muistoja tulvii mieleen. Aamulla herätessä ajattelen, että pahaa unta on tullut nähtyä, mutta pian todellisuus lyö vasten kasvoja ja pitäisi jotenkin tajuta, että Mikko on poissa. Mielessä hän on jatkuvasti.
 

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen kurkkasin vapaata, ja tälläinen otsikko sieltä sitten tuijotteli. Ei tätä pysty kuivin silmin lukemaan. Erittäin myöhäinen osanottoni, jaksamisia todella!
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Myöhästynyt osanottoni. Itseltä isä kuoli kun olin 12v (10 vuotta sitten), täysin yllättäen. En osaa kuvitella millaista se olisi ollut, jos olisi asiasta tienyt muutaman viikon etukäteen, kerennyt sanoa kaiken mitä jäi sanomatta jne. Varmasti aivan sietämättömän tuskaista olla rakkaan lähellä, eikä voi tehdä mitään. Odottaa vain. Ehkä yllättävä lähtö on siinä mielessä "helpompi", jos tuollaista termiä nyt voi käyttää. Helvetin vaikeeta se on aina.

Ei se kyllä ala helpottaa vielä vähään aikaan, mikäli yhtään muistan omia tuntemuksiani, tietysti sekin on yksilöllistä.

Paljon voimia sinne.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kiitos

Aika hyvin, jonkki, kiteytät.

Suru on äärettömän syvä, aivan kuin kaikki olisi tapahtunut eilen. Oli muutama viikko, että oli vähän helpompaa, mutta nyt tilanne on pahentunut, kun käytännön asiat on hoidettu. Käsityskyky ei riitä, ikävä kalvaa ja suru musertaa. :(
 

Kenku

New member
Liittynyt
5.9.2007
Viestit
2
Syvä osanottoni suruusi! Olen taustaillut täällä foorumilla jo vuosia aina silloin tällöin mutta ei ole koskaan tullut rekisteröityä.

Jos ehdit katsoa, tänään klo 22.05 tulee sinun tilanteeseesi liittyvä keskusteluohjelma: http://www.yle.fi/inhimillinentekija/

Yksi noista haastateltavista on tuttavani.

Voimia!
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kenku sanoi:
Syvä osanottoni suruusi! Olen taustaillut täällä foorumilla jo vuosia aina silloin tällöin mutta ei ole koskaan tullut rekisteröityä.

Jos ehdit katsoa, tänään klo 22.05 tulee sinun tilanteeseesi liittyvä keskusteluohjelma: http://www.yle.fi/inhimillinentekija/

Yksi noista haastateltavista on tuttavani.

Voimia!
Kiitos. Katson jos pystyn. Olen aika hauras vielä.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Katsoin. Kyllä sieltä omia fiiliksiä tunnisti. Heillä prosessi oli pitemmällä.
Tätä ikävän määrää ei voi sanoin kuvailla.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tänään tasan 2kk kulunut.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Sanotaan että aika parantaa haavat, näinhän se onkin mutta kun oikein läheisen menettää niin puoli vuotta on minimiaika toipumiseen. Näin olen kuullut ja näin se meni joskus omalla kohdallakin. Voimia ja koita nauttia pienokaisen kehityksestä ja kasvamisesta.
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
:( Syvimmät osanottoni. :frown:

Olen viimeaikoina ehtinyt foorumille harvakseltaan, joten nyt vasta luin tämän surullisen ketjun läpi.

Paljon voimia tulevaan!!!!

-Lämpimin ajatuksin Miss Piggy perheineen-
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kiitos paljon.

Olen miettinyt viimeisen tunnin Mikkoa koko ajan, ja onhan hän muutenkin paljon mielessä. Täysin käsittämätöntä edelleen, että mitä on tapahtunut.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tästä tuli väistämättä mieleen 72. Kappale jäi soimaan mieleen ja iltakävelyllä fiilikset olivat tämän otsikon mukaiset. :frown:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Olga sanoi:
Tästä tuli väistämättä mieleen 72. Kappale jäi soimaan mieleen ja iltakävelyllä fiilikset olivat tämän otsikon mukaiset. :frown:

Kiitos, että olemme saaneet olla ajatuksissasi.
 
Ylös