Mikko A. Maunula sanoi:Mulle tuli isänpäiväkortti -99 Lapista. Lapissa oon viimeks käyny -93 joten taitaa täyttää tänä vuonna 14v. Sikäli kun se ei ollut pilakortti. Tiiä noista hiihtokeskuksien tarjoilijoiden huumorintajuista.
Olga sanoi:Eikös tänään ole eräs toinenkin merkkipäivä. Iloisempi.
Ja tänään 5kk ja kaipaus on edelleen suuri, kertoi 72:lta saamani SMS.72 sanoi:Tänään kulunut 4 kk.
Vellu sanoi:kaipaus on edelleen suuri
Täytyy myöntää, että olin Mikon kanssa niin vähän tekemisissä, etten ole nähnyt hänestä unia.72 sanoi:-onko hän vieraillut muiden forumilaisten unissa?
Minullakin isä on käynyt unissa. Hän mm. tuli tekemään meidän talon laajennusta, ja sanoin hänelle, ettei hän voi tehdä sitä, koska hän on kuollut. Siihen hän ei sanonut mitään! Töitähän isä näköjään haluaa vieläkin tehdä...72 sanoi:7 kk kulunut tänään. Mikko oli taas viime yönä vahvasti mun unissa. Aamuisin herään hyvällä tuulella kun on saanut olla rakkaan kanssa.
Sama! Tosin mun kohdalla vasta viimeiset 13 vuotta. Toistui sama uni, jossa menin mummolaan, ja pappa oli siellä ikäänkuin ois ollu vaan jossain lomamatkalla. Aluksi tuo tuli usein, mutta pikkuhiljaa se on tullut harvemmin ja harvemmin. Ensin kerran viikossa, sitten kerran kuukaudessa, sitten 2-3 kertaa vuodessa ja nyt ehkä kerran vuodessa.312T4 sanoi:Pappakin on minulle ilmestynyt unissa säännöllisesti viimeiset 18 vuotta ja aina samassa tilanteessa
Sama kaava minullakin on ollut Kummallista, mielenkiintoista, mutta ei pelottavaa:ahem:Jacques sanoi:Sama! Tosin mun kohdalla vasta viimeiset 13 vuotta. Toistui sama uni, jossa menin mummolaan, ja pappa oli siellä ikäänkuin ois ollu vaan jossain lomamatkalla. Aluksi tuo tuli usein, mutta pikkuhiljaa se on tullut harvemmin ja harvemmin. Ensin kerran viikossa, sitten kerran kuukaudessa, sitten 2-3 kertaa vuodessa ja nyt ehkä kerran vuodessa.
Tämä äidin isä oli mulle selvästi tosi läheinen, koska isän äiti ja isän isäpuoli, eivät ole tulleet uniini varmaan kertaakaan kuolemansa jälkeen. Koirakin on sentään tullut muutaman kerran..