In Memoriam: MIKKO MAUNULA 20.09.1967-07.07.2007

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Aamulla juttelin pitkään Kaija Koon kanssa surusta.

Hän työnsi hetken mun pikkulikkaa rattaissa. Otin yhteiskuvia ja hän kirjotti tytölleni omistuskirjoituksella nimmarin. Lämmin ja välittävä persoona tuo Kaija Koo. Hyvä mieli jäi keskustelusta. Hän kyseli mun vointia ja jaksamista.
(olen hyvin surullinen tällä hetkellä)

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
72 sanoi:
Aamulla juttelin pitkään Kaija Koon kanssa surusta.

Hän työnsi hetken mun pikkulikkaa rattaissa. Otin yhteiskuvia ja hän kirjotti tytölleni omistuskirjoituksella nimmarin. Lämmin ja välittävä persoona tuo Kaija Koo. Hyvä mieli jäi keskustelusta. Hän kyseli mun vointia ja jaksamista.
(olen hyvin surullinen tällä hetkellä)
Tulee mieleen yksi Kaija Koon kappale. Merkityksellinen kappale.

72

Well-known member
Tänään 11kk. Vuosi sitten asianlaita oli ollut meillä viikon tiedossa. Mikko tuntuu olevan tietyissä tilanteissa läsnä. 1v-muistotapahtuma perhepiirin kesken ensi kuussa. Haluaisin joidenkin forumilaisten kanssa kokoontua esim. Järvenpäässä sitten erikseen Mikon muistoksi. Esim. tuossa järven rannalla kesäpäivänä tms. Mieleen tulee esim. Alppu, Myllis, Vellu, Jussi, KY, KnowHow......ja muutamia muita, ketkä tunsivat Mikon. Heinäkuussa sitten.

72

Well-known member
72 sanoi:
Tänään 11kk. Vuosi sitten asianlaita oli ollut meillä viikon tiedossa. Mikko tuntuu olevan tietyissä tilanteissa läsnä. 1v-muistotapahtuma perhepiirin kesken ensi kuussa. Haluaisin joidenkin forumilaisten kanssa kokoontua esim. Järvenpäässä sitten erikseen Mikon muistoksi. Esim. tuossa järven rannalla kesäpäivänä tms. Mieleen tulee esim. Alppu, Myllis, Vellu, Jussi, KY, KnowHow......ja muutamia muita, ketkä tunsivat Mikon. Heinäkuussa sitten.

Ilmoitan tarkemmin lähiaikoina.

Thunder

Vihan aiheuttaja
72 sanoi:
Ilmoitan tarkemmin lähiaikoina.
Minun ei tarvitse tulla, olen vapaaehtoisesti halunnut tukea 72:sta ja sen lasta ihan hyvyyttäni. Ei minua vapaaehtoisesti tarvitse kutsua mukaan mutta jos 72 ja sen lapsi pyytää, voisin tulla mukaan. Riippuen täysin hahmosta 72:sta.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Thunder sanoi:
Minun ei tarvitse tulla, olen vapaaehtoisesti halunnut tukea 72:sta ja sen lasta ihan hyvyyttäni. Ei minua vapaaehtoisesti tarvitse kutsua mukaan mutta jos 72 ja sen lapsi pyytää, voisin tulla mukaan. Riippuen täysin hahmosta 72:sta.
Never fails to amaze me this lad. :D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
72 sanoi:
Mä olen hengessä mukana.

72

Well-known member
Siis ilman muuta voivat kaikki halukkaat tulla!
Olen ollut äärettömän kiitollinen teille tuesta ja avusta.
Edellä luettelemani henkilöt tunsivat Mikon, mutta todellakin
kaikki Mikkoa muistelevat ja meitä tukeneet ovat tervetulleita!
Juuri näin Mikko olisi halunnut, uskon niin.

Vaikeaa käsittää tapahtunutta edelleenkin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
72 sanoi:
Siis ilman muuta voivat kaikki halukkaat tulla!
Olen ollut äärettömän kiitollinen teille tuesta ja avusta.
Edellä luettelemani henkilöt tunsivat Mikon, mutta todellakin
kaikki Mikkoa muistelevat ja meitä tukeneet ovat tervetulleita!
Juuri näin Mikko olisi halunnut, uskon niin.

Vaikeaa käsittää tapahtunutta edelleenkin.
Mielelläni haluaisin osallistua, mutta valitettavasti olen varmaan tuolloin jossain korvessa pyörän ja teltan kanssa. Olen kuitenkin henkisesti mukana ja voisin vuosipäivän aamuna pitää hiljaisen hetken ennen kuin starttaan sen päivän etapilleni. :)

72

Well-known member
Laittakaa privaa mulle ne, ketkä haluaisivat tulla muistelemaan Mikkoa.
Katsotaan sitten millanen porukka meitä on ja mietitään tarkemmin ajankohtaa ym.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
72 sanoi:
Laittakaa privaa mulle ne, ketkä haluaisivat tulla muistelemaan Mikkoa.
Katsotaan sitten millanen porukka meitä on ja mietitään tarkemmin ajankohtaa ym.
Mä nyt taisin jo ilmoittautua julkisesti.

72

Well-known member
Muutama hahmo on laittanut privaa esteistään, mutta muistelevat Mikkoa 7.7. kuitenkin, ja varmaan muutenkin. Olen ajatellut 12.7. sitä muistojuttua pitää.
Edelleenkin voi laittaa privaa.

Viime yönä näin unta, että vaelsin Mikon kanssa vuoristossa, oltiin matkalla Mikon haudalle. Joku otti meistä valokuvan, en heti nähnyt kuka. Myöhemmin hahmo Olga ilmottautui kuvan ottajaksi, oli ilmestynyt vuoristossa sijaitsevan dyynin takaa.

72

Well-known member
Tilanne on se, että jos ois ilmoittautunut iso joukko tulijoita, oisin pitänyt tapahtuman muualla isommissa tiloissa. Nyt on tulossa Mikon itsensä tuntemia henkilöitä jokunen, joten pidämme ihan privaatisti meillä kotona, nämä henkilöt ovat ennenkin käyneet meillä, joten sikäli tuttua ja turvallista.

Olen huomannut, että useille tämä Mikko-juttu on "menneen talven lumia", kun itsellä on nyt todella vaikeeta kun asiat vuosipäivän lähestyessä pyörii päässä. En myöskään nauti enää "leskiparan" suojaa, eli silkkihansikaskohtelu on jäänyt, vaikka olen tosi hauras. Sitä ei vaan moni tajua "kun kerran kohta on vuosi mennyt". En tarkoita ketään forumilaista.