Infiniti Red Bull Racing kaudella 2013

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Voi Webber parkaa. Mies voisi muistella vuotta 2011 ja Silverstonea ja aukaista valittava suunsa sen jälkeen.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Voi Webber parkaa. Mies voisi muistella vuotta 2011 ja Silverstonea ja aukaista valittava suunsa sen jälkeen.
Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä ku provoilla ? Juttus on niin ristiriitaisia, että vaikea ajatella että mitään muuta tekisit.
Typo fixd

Viimeksi muokattu:

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Ottaako koville kun oma suosikki ei olekkaan niin pulmunen?
Webber ei ole oma suosikki ja ei kuskina ole vetteliä vastaan mitään. Alonsokin kuskina on loistava kuten vettel, mutta asenteessa on välillä korjattavaa. Tuo liittyi lähinnä muutenkin kommentointiin yleensä. Webber, Vettel, Alonso, Hamilton, Rosberg jne ei siihen liity mitenkään.

nikale

Banned
Tunnelma RB tallissa on tällä hetkellä jokseenkin jäätävä. Itseäni tuo tilanne hieman jopa huvittaa. :)

Tänään nähtiin miten tallin johdon ja kuljettajien omat intressit ei aina kohtaa. Huippukuskit ajaa pisteitä ensisijaisesti itselleen ja tallipisteet tulee sitten siinä samalla. Tallin johto tietenkin haluaa varmistaa maksimipisteet tallille(poislukien Ferrari) ja saa varmaan melkoisia sydämentykytyksiä jos kuljettaja ei tottele tallimääräystä.

Mun mielestä ihan nautittavaa kilvanajoa seurata näin kotisoffalta, sekä Webberin että Vettelin osalta. Mitään kolinoita ei ollut ja hyvin puolusti Webber asemaansa tallikaveria vastaan. (toki toisenlaistakin ollaan nähty historiassa)

Hyvä Webber :thumbup:
Hyvä Vettel :thumbup:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä ku provoilla ? Juttus on niin ristiriitaisia, että vaikea ajatella että mitään muuta tekisit.
Typo fixd
Mitä helvetin provoilua? Webber itse sanoi kisan jälkeen 2011 Silverstonessa sivuttaneensa tallin määräykset. Yritti ohi Vettelistä mutta ei päässyt. Täsmälleen sama keissi kuin tänään.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Täh? Jos sulla on joku vitun ongelma, niin pistä ignoreen tai valita modeille.
Ei ole ongelmia, ei vaan nappaa ihmiset jotka tuntuu vaan harrastavan provoilua sen sijaan että keskustelisi normisti. Eikä henk koht ole mitään ongelmia sen kanssa että ihmisellä on eri mielipide.

Mangelo

Well-known member
Mitä pelleilyä siinä on että kilpailija pitää omia puoliaan? Vai onks nuo formulat menny kukkahattujen kokoontumisajoksi?

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ei ole ongelmia, ei vaan nappaa ihmiset jotka tuntuu vaan harrastavan provoilua sen sijaan että keskustelisi normisti. Eikä henk koht ole mitään ongelmia sen kanssa että ihmisellä on eri mielipide.
Niin? Toi on mun mielipide. Mitä väärää tai provoavaa siinä on?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.