Ganador
Banned
Mitkä pelleilyt?Webberin pelleilyt vaan lopetetaan lyhyeen. Jotkut kuljettajat on helpommin korvattavissa.
Mitkä pelleilyt?Webberin pelleilyt vaan lopetetaan lyhyeen. Jotkut kuljettajat on helpommin korvattavissa.
Jos alkaa niskuroimaan tallia vastaan. Sillä ei ole varaa siihen.Mitkä pelleilyt?
Vettelhän tässä tapauksessa niskuroi, jokainen ihminen olisi Webberin tilanteessa vihainen.Jos alkaa niskuroimaan tallia vastaan. Sillä ei ole varaa siihen.
Jos alkaa...Vettelhän tässä tapauksessa niskuroi, jokainen ihminen olisi Webberin tilanteessa vihainen.
Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä ku provoilla ? Juttus on niin ristiriitaisia, että vaikea ajatella että mitään muuta tekisit.Voi Webber parkaa. Mies voisi muistella vuotta 2011 ja Silverstonea ja aukaista valittava suunsa sen jälkeen.
Ottaako koville kun oma suosikki ei olekkaan niin pulmunen?Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä ku provoilla ? Juttus on niin ristiriitaisia, että vaika ajatella että mitään muuta tekisit.
Webber ei ole oma suosikki ja ei kuskina ole vetteliä vastaan mitään. Alonsokin kuskina on loistava kuten vettel, mutta asenteessa on välillä korjattavaa. Tuo liittyi lähinnä muutenkin kommentointiin yleensä. Webber, Vettel, Alonso, Hamilton, Rosberg jne ei siihen liity mitenkään.Ottaako koville kun oma suosikki ei olekkaan niin pulmunen?
Mitä helvetin provoilua? Webber itse sanoi kisan jälkeen 2011 Silverstonessa sivuttaneensa tallin määräykset. Yritti ohi Vettelistä mutta ei päässyt. Täsmälleen sama keissi kuin tänään.Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä ku provoilla ? Juttus on niin ristiriitaisia, että vaikea ajatella että mitään muuta tekisit.
Typo fixd
Find all post by... Se olis ihan fiksua joskus tehdä.Mitä helvetin provoilua? Webber itse sanoi kisan jälkeen 2011 Silverstonessa sivuttaneensa tallin määräykset. Yritti ohi Vettelistä mutta ei päässyt. Täsmälleen sama keissi kuin tänään.
Täh? Jos sulla on joku vitun ongelma, niin pistä ignoreen tai valita modeille.Find all post by... Se olis ihan fiksua joskus tehdä.
Ei ole ongelmia, ei vaan nappaa ihmiset jotka tuntuu vaan harrastavan provoilua sen sijaan että keskustelisi normisti. Eikä henk koht ole mitään ongelmia sen kanssa että ihmisellä on eri mielipide.Täh? Jos sulla on joku vitun ongelma, niin pistä ignoreen tai valita modeille.
Mitä pelleilyä siinä on että kilpailija pitää omia puoliaan? Vai onks nuo formulat menny kukkahattujen kokoontumisajoksi?Voi Webber parkaa. Mies voisi muistella vuotta 2011 ja Silverstonea ja aukaista valittava suunsa sen jälkeen.
Niin? Toi on mun mielipide. Mitä väärää tai provoavaa siinä on?Ei ole ongelmia, ei vaan nappaa ihmiset jotka tuntuu vaan harrastavan provoilua sen sijaan että keskustelisi normisti. Eikä henk koht ole mitään ongelmia sen kanssa että ihmisellä on eri mielipide.
Jep, tuli nopeasti luettua väärin, pahoitteluni.Jos alkaa...
Niinku sanoin ei ole kauhean epäselvää se jos hieman vilkaiset omaa viestihistoriaaNiin? Toi on mun mielipide. Mitä väärää tai provoavaa siinä on?
Sillä ei ole mitään väliä mitä olen joskus aikanaan kirjoittanut. Mielipiteet muuttuu ym.Niinku sanoin ei ole kauhean epäselvää se jos hieman vilkaiset omaa viestihistoriaa
Kyse ei ollu siitä että aikanaan vaan 10 minsan sisällä tai välillä alle 2 minuutinSillä ei ole mitään väliä mitä olen joskus aikanaan kirjoittanut. Mielipiteet muuttuu ym.
Kuten sanoin. Ignore tai lässytä modeille. Sulle tuli nyt se ignore.Kyse ei ollu siitä että aikanaan vaan 10 minsan sisällä ka välillä alle 2 minuutin