Internet selain polli & muuta hässäkkää, part 1.07

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mitä käytät eniten?

• Äänestäjiä yhteensä
    62
Opera sitten päivitti itse itsensä. Vaihtoi myös kieltä lontooksi. En tykkää. En tykkää yhtään.

Itsehän otin automaattisen päivityksen pois käytöstä edellisen päivityksen yhteydessä. Sinänsä erikoista, että en muista koskaan sellaista toimintoa päälle laittaneenikaan, ja pääsääntöisesti, jos mahdollista, käytän "Ilmoita uusista päivityksistä, mutta älä asenna kysymättä" -tyyppistä modea, tahi sitten ei tehdä automaattisesti mitään.

Itseähän olen niin totuttautunut siihen, että kaikki kielelliset käyttöjärjestelmät ovat Lontooksi, että tuo ei haitanne. (Paitsi kännykkä, joka toimii Berliiniksi.)

Onneksi kielivaihtoehtoina ovat helsingin ja lontoon kielet, ettei tarvitse shanghainkielisiä valikoita tuijotella.

Käytin Operaa, siinä tuli jotain ongelmia, joten siirryin hetkellisesti Chromeen ja sitten Firefoxiin, mutta sittemmin olen palannut Operan käyttäjäksi. Tämä taisi muuten just päivittyäkin.

Käytä mielummin suomea, ku mulla oli lyhyt latina amiksessa. :wink:

Jaa tää "et tu Brute"? Sehän oli se Julius Caesarin lausahdus, kun se tajusi, että ottopoikansa Brutus oli salamurhaajien messissä. Suomennettu yleensä "sinäkin Brutukseni?"

Jaa tää "et tu Brute"? Sehän oli se Julius Caesarin lausahdus, kun se tajusi, että ottopoikansa Brutus oli salamurhaajien messissä. Suomennettu yleensä "sinäkin Brutukseni?"

Juu, kyllä mä muutaman fraasin tunnistan, kuten tuon.

Jos Caesar olisi ollut suomalainen, niin se olisi sanonut "Vittu, Brute.”

Viimeisin Firefoxi on pyrkinyt välillä töksähtelemään, varsinkin jos yrittää tehdä useampaa asiaa koneella yhtäaikaa. Olen ottanut Operan rinnakkaisselaimeksi, mutta hiukan se ärsyttää kun on Ff:n tottunut. Käytän siis tällä hetkellä molempia, tilanteen mukaan.

Expooreria käytän. Edellisessä koneessa käytin Netscape Navigatoria ja ihmettelin miksi se jossain vaiheessa lopetti toiminnan. Äsken huomasin Wikipediasta, että se koko firma on näköjään lopetettu. On kyllä mennyt ihan ohi tuommonen tapaus aikanaan.

Expooreria käytän. Edellisessä koneessa käytin Netscape Navigatoria ja ihmettelin miksi se jossain vaiheessa lopetti toiminnan. Äsken huomasin Wikipediasta, että se koko firma on näköjään lopetettu. On kyllä mennyt ihan ohi tuommonen tapaus aikanaan.

Kumma kun ei Mosaicia.