Bladerunner
Well-known member
Huh, olipahan kisa. Itse toivon ihan vaihtelun vuoksi ettÀ Verstappen voittaa mestaruuden plus ettÀ pidÀn kyllÀ Verstappenia myös kuskina arvossa, ihmisenÀ vÀhÀn vielÀ hiomaton (kommentit tilanteesta tÀstÀ oiretta, toiste pÀin kÀydessÀ en usko ettÀ olisi valitellut Hamiltonin puolesta). Tuo tilanne oli harmillinen, mutta vikaa oli varmaan yhtÀ lailla molemmissa tai siis hienohan toisaalta on ettÀ uskalletaan taistella rajummin. Bottasta en tÀssÀ kisassa kauheasti arvostelisi paitsi toki huonot lÀhdöt, mutta Hamiltonin sijaahan talli tÀssÀ petasi ja tallille parempi oli varmistella kolmostila. Ja onhan tuo Hamiltonissa huima homma, ettÀ oli renkaat missÀ kunnossa vaan niin pystyy tarvittaessa puristamaan aina vaan ja nousee kuin vieteriukko.
Silti olen sitÀ mieltÀ, ettÀ vauhdin puolesta Verstappen tekee ihmeitÀ ja sen ratkaisevan eron autojen vÀlillÀ. SiitÀ todisteena Perez (ja aiemmin muut tallikaverit), valovuoden Verstappenin takana, Hamilton ja Bottas paljon lÀhempÀnÀ toisiaan niin aika-ajoissa kuin kisasuorituksissakin, joskin Hamilton tekee aina sen oman magiikkansa kisassa. Kun Verstappen vaan vielÀ oppisi lisÀÀ malttamaan, etenkin kun oli selvÀ pistejohto. On kyllÀ kehittynytkin asiassa paljon parin vuoden aikana.
Silti olen sitÀ mieltÀ, ettÀ vauhdin puolesta Verstappen tekee ihmeitÀ ja sen ratkaisevan eron autojen vÀlillÀ. SiitÀ todisteena Perez (ja aiemmin muut tallikaverit), valovuoden Verstappenin takana, Hamilton ja Bottas paljon lÀhempÀnÀ toisiaan niin aika-ajoissa kuin kisasuorituksissakin, joskin Hamilton tekee aina sen oman magiikkansa kisassa. Kun Verstappen vaan vielÀ oppisi lisÀÀ malttamaan, etenkin kun oli selvÀ pistejohto. On kyllÀ kehittynytkin asiassa paljon parin vuoden aikana.
Viimeksi muokattu: