ikuinen kakkonen
Foorumin konkari
Bottas luki minun viestini ennen aika-ajoja!Hahhahhaa!!!
Bottas luki minun viestini ennen aika-ajoja!Hahhahhaa!!!
Brassiaksentti.Massaa ei ole kyllÀ ainakaan toimittajaksi ole tehty. Aikamoista sönköttÀmistÀ. KÀnnissÀkö se on
Taitaa Mercedes olla edelleen tehokkain moottori. Myös McLaren kulki hyvin Mercedeksen moottoreillaEikös Honda pÀrjÀÀ voimaradalla? Olikos Monza rengaskuluman osalta paha rata. Meneekö Verstappenin osalta pistetappioiden minimoimiseksi tÀmÀ viikonloppu.
PerezillÀ ei kulje yhtÀÀn, vaikka sai jatkosopparinkin?
Varmaan pÀÀstÀÀ. Kun kuitenkin lÀhtee itse pÀÀkisaan joukon takaaSaas nÀhdÀ pÀÀstÀÀkö Bottas Lewisin edelle huomenna lÀhdössÀ. Kun Verstappen on siinÀ herrojen takana kyttÀÀmÀssÀ LewistÀ huomisen sprintti-kisan lÀhdössÀ, radan puhtaammalta puolelta.
Eikö Monzan rata ole kiinnostava?Paska viikonloppu. Kohti seuraavia, parempia kisoja.
No Tseko ajaa varmaa kautta Tsiisus sitÀ sonnan mÀÀrÀÀ, jos Bottas konttaisi noin.RB llÀ varmaan revitÀÀn haivenia pÀÀstÀ, kun Checo pÀÀsee ajamaan paineetta, tuore sopimus kivasti rapisten takataskussa
Oli niin surkea provotrollaus ettÀ Leningradin tehtaallakin nauretaan.Bottas luki minun viestini ennen aika-ajoja!
Tulokset ovat aivan liian tutut viimeisiltÀ vuosilta.Eikö Monzan rata ole kiinnostava?