Astraali
Well-known member
-
Viimeksi muokattu:
Massa löysi kokoajan paremman raon kuin Kimi, turha sitä mennä selittelemään. Ei siitä ole minkään laisia epäilyksiäkään, etteikö Kuningas Kimi ois pätkiny Massan näissä aika-ajoissa, jos ois löytäny tarpeeks tyhjän välin. :ahem:Siis miksi ihmeessä Kimi olisi kuivan säädöillä ja Massa sadekelin? Turhaa spekulaatiota, Massa ajoi tänään paremmin, kuin Räikkönen ja Q2:ssa meni väkisin sinne Q3, mihin ei Hamilton Q1:sen toinen pääsyt. Kimi taas oli koko Q1:sen ruuhkassa.
Mahtaako nyt olla merkitystä "puhtaalla puolella"?Blah. Ei kyllä lohduta yhtään mikään Kovalaisen kakkospaikka. Hamilton pääsee vieläpä puhtaalle puolelle. :thumbfh:
Kuten aiemmin jo mainittiin, niin sateellakin saa vain muuttaa auton jäähdytystä etusiiven lisäksi.Mutta jos kisa julistetaan sadekisaksi niin muutoksia saa kait tehdä enemmänkin?
ei ole kälviän alakoululla (tarkoitit varmaan ala-astetta) tupakkapaikkaa. älkää dissatko kälviää :mad_old: ..alakoulu?! ala-arvoisia kouluja ei ole varmaankaan kuin siellä etelässä, jutuista päätellen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Alakoulu
Peruskoulu jakautui aiemmin kuusivuotiseen ala-asteeseen ja kolmevuotiseen yläasteeseen, mutta jako on poistettu nykyisestä koululainsäädännöstä. Suurin osa peruskouluista on vielä joko ala- tai yläasteita, joita kutsutaan nykyään myös ala- tai yläkouluiksi.
Näyttää koskevan tämä sääntö lähinnä aika-ajoja. Ja jos kolmea minuuttia ennen starttia alkaa sataa... ota näistä nyt selvää..Niin mut entäs jos aika-ajoissakin sataa? Päteekö sama sääntö silloin?
if the FIA technical delegate is satisfied that changes in climatic conditions necessitate alterations to the specification of a car, changes may be made to the air ducts around the front and rear brakes and radiator ducts. These changes may be made at any time after the message “CHANGE IN CLIMATIC CONDITIONS” is shown on the timing monitors, from this point the choice of air ducts around the front and rear brakes and radiator ducts is free, subject always to compliance with the relevant Technical Regulations
Ensiksi haluan sanoa, että lotoksi tätä ei missään nimessä pidä kutsua. Hyvät kuskit pärjäsivät, huonot eivät.Vettel sai uuden fanin :thumbup:
Hyvä aika-ajo vaikka Räikkönen ei viimeiselle osiolle selviytynytkään.Tämmöstä lottoa kun se olis aina.
Tosin Kimi ajeli tuloksettomasti vapaassa välissä siinä(kin) vaiheessa kun Massa nosti itsensä kymmenenneksi. Meni tuo karsiutuminen meikäläisen näkökulmasta ihan Kimin omaan piikkiin.Massa löysi kokoajan paremman raon kuin Kimi, turha sitä mennä selittelemään. Ei siitä ole minkään laisia epäilyksiäkään, etteikö Kuningas Kimi ois pätkiny Massan näissä aika-ajoissa, jos ois löytäny tarpeeks tyhjän välin. :ahem:
Ferrarin kisataktikko Luca Baldisserri tarjosi lisätietoa Ferrarin aika-ajossa kokemista vaikeuksista.Niin meinasi ihan unohtua, että Ferrarilta ehkä tämä vuosituhannen noloin suoritus tähän mennessä kun kaksi asiakasmoottoritallin autoa pesi heidät kotikisan aika-ajoissa. Ukkoja vaihtoon! Toivottavasti siellä nyt herätään tähän meininkiin joka on kun Mäcillä parhaimmillaan. On Montezemelolla pikapalavelrin paikka. :jaska: