Italian GP 2008 - Aika-ajot

keewee

Well-known member
Liittynyt
22.8.2008
Viestit
536
huhhuh, huomenna tulee mahtava kilpailu :thumbup:
 

lahill

Well-known member
Liittynyt
14.4.2007
Viestit
452
Toistan vielä toivomukseni Japani 2005:n toisinnosta huomenna!
 

Ramse

Well-known member
Liittynyt
8.6.2004
Viestit
376
Sijainti
Tervola
Loistavaa Vettel! Pitkästä aikaa voi katsoa lehdistötilaisuudenkin kun ei istu samat apinat siellä. :thumbup:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Minardi paalulla ja kolmas (vai oliko se neljäs), hurraa!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Johan on bileet Toro Rossolla ja ihan syystä. Pakkohan tuolle on hymyillä!
 

Wesselius

Well-known member
Liittynyt
15.2.2008
Viestit
276
joku vettel ihan sama, no onneks massa floppas niin säilyy jotain jännitettävää.
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Heikillä hyvät saumat tehdä suomalaista F1 historiaa ottamalla voitto Italian maaperällä.
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
no se puristi itsensä väkisin jatkoon (toisin ku tää ilmakives ja kimi), vai ymmärsinks jotain väärin? toki huomenna eri homma.. sitä en kiellä.
enhän minä tiedä mitään noiden taktiikoista, mutta itse päässä kummittelee sellainen ajatus, että ehkäpä Kimi ja Hamilton ovat kuivan kelin säädöillä ja Massa taasen sadekelin?

Massa on nyt suhteellisen kädetön sateella ollut, joten se selittäisi tuon kuudennen sijan ja sen miksi se oli tolla tavalla nopeampi ku Kimi ja Megapalli.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
enhän minä tiedä mitään noiden taktiikoista, mutta itse päässä kummittelee sellainen ajatus, että ehkäpä Kimi ja Hamilton ovat kuivan kelin säädöillä ja Massa taasen sadekelin?

Massa on nyt suhteellisen kädetön sateella ollut, joten se selittäisi tuon kuudennen sijan ja sen miksi se oli tolla tavalla nopeampi ku Kimi ja Megapalli.
Siis miksi ihmeessä Kimi olisi kuivan säädöillä ja Massa sadekelin? Turhaa spekulaatiota, Massa ajoi tänään paremmin, kuin Räikkönen ja Q2:ssa meni väkisin sinne Q3, mihin ei Hamilton Q1:sen toinen pääsyt. Kimi taas oli koko Q1:sen ruuhkassa.

Toki ymmärän, että Kimi fanien täytyy hiukan keksiä taas selityksiä, miksi Kimi jäi Massan taakse.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Mahtikisa todellakin tulossa, upeaa STR ja Vettel! Webberiltäkin hieno puristusta lopun sateessa... ainoa mikä jäi harmittamaan oli Hondien kohtalo.

Sade on parasta mitä voi olla :thumbup:
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
Harmillista sinänsä ettei Heikki parantanut viimeisellä riittävästi ja mennyt Vettelin edelle, mutta kaipa se on ihan hyvä että Toro Rossolla pääsevät nauttimaan Vettelin palveluksista, kun mies on vielä tallissa. :thumbup: Heikille tarjotaan voiton avaimia huomenna ensimmäisessä mutkassa. Jos olosuhteet on sopivat ja pääsee eturivistä kunnolla liikkeelle niin eipä siellä ole kukaan enää jarruna. :ahem:
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Astraali sanoi:
Nojoo, toisaalta saattoi olla että Felipe vain löysi pidon paremmin kuin Hamilton ja Kimi?
ihan liian vaikea uskoa :D:D:D

no ei, oli tilanne mikä tahansa niin kaipa se viimeistään huomenna selviää.

joudun kyllä varmaan syödä jotain epämiellyttävää huomenna jos Massa tosiaankin klaaraa ja esim voittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
997
Ei näköjään onnistu Räikkösen pojalla ei sitten millään, mutta ei haittaa tässä konkurssissa. Huomenna kaksoisvoitto!
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Siis miksi ihmeessä Kimi olisi kuivan säädöillä ja Massa sadekelin? Turhaa spekulaatiota, Massa ajoi tänään paremmin, kuin Räikkönen ja Q2:ssa meni väkisin sinne Q3, mihin ei Hamilton Q1:sen toinen pääsyt. Kimi taas oli koko Q1:sen ruuhkassa.

Toki ymmärän, että Kimi fanien täytyy hiukan keksiä taas selityksiä, miksi Kimi jäi Massan taakse.
Pari vakavaa virhettä löysin sun tekstistä:
1. spekulaatio ei ole koskaan turhaa!
2. en ole keksinyt missään välissä selityksiä, puolitosissani leikin optimistia

:thumbup:
 

Herman Gold

Well-known member
Liittynyt
15.5.2007
Viestit
555
enhän minä tiedä mitään noiden taktiikoista, mutta itse päässä kummittelee sellainen ajatus, että ehkäpä Kimi ja Hamilton ovat kuivan kelin säädöillä ja Massa taasen sadekelin?

Massa on nyt suhteellisen kädetön sateella ollut, joten se selittäisi tuon kuudennen sijan ja sen miksi se oli tolla tavalla nopeampi ku Kimi ja Megapalli.
Massa has bigger Balls. :alppu: Kimillä ja pojulla kutistuivat olemattamiin.
 
Ylös