Astraali
Well-known member
-
Viimeksi muokattu:
Mulla korjautui viime viikolla siten, että poistin Javan, asensin sen uudestaan ja vahvistin (verifying) asennuksen java.comissa. En tiedä oliko tuosta lopulta hyötyä vai korjautuiko yhteys itsestään.Live Timing ei toimi, ainakaan mulla.
Ei auta. Mä saanut bannit Live Timingiin?.Mulla korjautui viime viikolla siten, että poistin Javan, asensin sen uudestaan ja vahvistin (verifying) asennuksen java.comissa. En tiedä oliko tuosta lopulta hyötyä vai korjautuiko yhteys itsestään.
Näinköhän teit turhaa työtä. Minä vain laitoin Live Timingin päälle ja odottelin, että alkaa toimia (tänään, viimeksi olin laittanut päälle jo varttia ennen kisaa, joten se toimi kisan alkaessa). Joskus auttaa se, että sulkee ja avaa Live Timing-ikkunan uudelleen.Mulla korjautui viime viikolla siten, että poistin Javan, asensin sen uudestaan ja vahvistin (verifying) asennuksen java.comissa. En tiedä oliko tuosta lopulta hyötyä vai korjautuiko yhteys itsestään.
Minulla tuntui auttavan päivittely (ja noituminen).Näinköhän teit turhaa työtä. Minä vain laitoin Live Timingin päälle ja odottelin, että alkaa toimia (tänään, viimeksi olin laittanut päälle jo varttia ennen kisaa, joten se toimi kisan alkaessa). Joskus auttaa se, että sulkee ja avaa Live Timing-ikkunan uudelleen.
Niinpäs näköjään on ennustettukin (säätiedotus thriidi). Mclarenille, Toro Rossolle ja Hondalle tämä luultavasti sopii hyvin :dunno:Itseasiassa pääsee, kun koko viikonloppu vedetään sateessa? :doubtful:
EDIT: Piquet näyttää jälleen taitonsa, ensin spinnaus ja seuraavalla kierroksella 3s hitaampi kuin Alonso.
EDIT2: Kimi radalla.
Kyllä se ferrarillekin sopii silloin kun alle laitetaan oikeat renkaat eikä lähetä yrittämään kuluneilla renkailla välikelin renkailla tai kuiviin olosuhteisiin tarkotetuilla renkailla :thumbup:Mclarenille, Toro Rossolle ja Hondalle tämä luultavasti sopii hyvin :dunno: