Italian GP 2008 - Vapaat harjoitukset

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Live Timing ei toimi, ainakaan mulla.
Mulla korjautui viime viikolla siten, että poistin Javan, asensin sen uudestaan ja vahvistin (verifying) asennuksen java.comissa. En tiedä oliko tuosta lopulta hyötyä vai korjautuiko yhteys itsestään.
 

Legnum

Registered User
Liittynyt
5.8.2007
Viestit
441
Mulla korjautui viime viikolla siten, että poistin Javan, asensin sen uudestaan ja vahvistin (verifying) asennuksen java.comissa. En tiedä oliko tuosta lopulta hyötyä vai korjautuiko yhteys itsestään.
Ei auta. Mä saanut bannit Live Timingiin?:D.

Tuntuu että koko palvelin olisi huonona, toimiiko muilla?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mulla korjautui viime viikolla siten, että poistin Javan, asensin sen uudestaan ja vahvistin (verifying) asennuksen java.comissa. En tiedä oliko tuosta lopulta hyötyä vai korjautuiko yhteys itsestään.
Näinköhän teit turhaa työtä. Minä vain laitoin Live Timingin päälle ja odottelin, että alkaa toimia (tänään, viimeksi olin laittanut päälle jo varttia ennen kisaa, joten se toimi kisan alkaessa). Joskus auttaa se, että sulkee ja avaa Live Timing-ikkunan uudelleen.
 

Cerevisiae

Well-known member
Liittynyt
15.7.2007
Viestit
87
Jeps, ei toimi taaskaan live timing. Viime kisan lopussa alkoi toimia.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Näinköhän teit turhaa työtä. Minä vain laitoin Live Timingin päälle ja odottelin, että alkaa toimia (tänään, viimeksi olin laittanut päälle jo varttia ennen kisaa, joten se toimi kisan alkaessa). Joskus auttaa se, että sulkee ja avaa Live Timing-ikkunan uudelleen.
Minulla tuntui auttavan päivittely (ja noituminen).

Ihan OT (tuleekohan banjoa?): eikös Webbarin pitänyt mennä katsomaan Monzan kisa ihan paikalle? Vai mikä kisa?
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Liukasta on. Ei kuskit pääse testaamaan ja hakemaan säätöjä kunnolla.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olipa pimeää hetken aikaa Monzassa. Tai no on vieläkin. Taitaa Kimin tuurilla kohta salama iskeä Ferrariin.
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Itseasiassa pääsee, kun koko viikonloppu vedetään sateessa? :doubtful:

EDIT: Piquet näyttää jälleen taitonsa, ensin spinnaus ja seuraavalla kierroksella 3s hitaampi kuin Alonso.

EDIT2: Kimi radalla.
Niinpäs näköjään on ennustettukin (säätiedotus thriidi). Mclarenille, Toro Rossolle ja Hondalle tämä luultavasti sopii hyvin :dunno:
 

keewee

Well-known member
Liittynyt
22.8.2008
Viestit
536
Mclarenille, Toro Rossolle ja Hondalle tämä luultavasti sopii hyvin :dunno:
Kyllä se ferrarillekin sopii silloin kun alle laitetaan oikeat renkaat eikä lähetä yrittämään kuluneilla renkailla välikelin renkailla tai kuiviin olosuhteisiin tarkotetuilla renkailla :thumbup:
 
Ylös