MikGo sanoi:Ferrari julkistaa Kimin ja Massan sopimukset. Schumi jää taustalle vielä testailemaan autoa ja kehittämään sitä.
Jospa Schumi ottaa "sapattivuoden", kuten Häkkinen aikanaan Kisa lienee Ferrrarin heiniä myös, sen verran on niillä vauhtia enemmän kuin muilla, ellei sitten rengasrintamalla Michelin ole kehittänyt jotain aivan mullistavaa.MaranelloRed sanoi:Ihan kiva ajatus mutta ei oikein rimmaa ihan täydellisesti. Jotenkin vain tuntuu että Schumi ei ole se "testikuski" joka kehittelisi autoja toisille jotta voisivat voittaa mestaruuksia. No onhan sitä kummempiakin nähty.
maradona sanoi:Aaah, Monza. Ihan silmiä hivelee tuo rataprofiili vailla liikoja mutkia. Mitä nyt nuo shikaanit on vähän kiusana, mutta kokonaisuutena silti upea. Onneksi on vielä edes yksi kunnon vauhtirata kalenterissa :thumbup: .
Ja Ferrarikin saanee lisäpotkua kotiradasta :alppu: .
Shikaanit on lisätty siksi että yamamotot sun muut pysyvät radalla. Monza tosiaan on viimeinen kunnon nopeus rata kun hocken menivät raiskaamaan.maradona sanoi:Aaah, Monza. Ihan silmiä hivelee tuo rataprofiili vailla liikoja mutkia. Mitä nyt nuo shikaanit on vähän kiusana, mutta kokonaisuutena silti upea. Onneksi on vielä edes yksi kunnon vauhtirata kalenterissa :thumbup: .
anteeksi nyt vaan kun tulin jotakin sanoneekis. Mutta yleensä kun puhun mersusta niin tarkoittelen koko mäcilaarenia. Ja Minun muistiini on takertunut turhan monta kuvaa missä kimi tai joku muu mersukuski nousee savuavasta autosta. Itse vielä kannatan Mäcimersedestä, mutta kun vaan tuntuu siltä ei niin ei, no mutta ainahan saa toivoa. Tullut liikaa pettymisiä niin ei uskalla enää edes toivoa että tulosta tulisi.pyrydaman sanoi:vois noi mersuläpät nyt hiljalleen unohtaa kun ei edelleenkää yhtään varsinaista konerikkoa ole ollut. oikee vituttaa lukee ku joka helvetin toikissa joku urpo heittää "ei taida mersu kestää kun ajetaan mutkassa, ei taida mersu kestää jos on ivalossa ollu pakkasyö, ei taida mersu kestää jos vittu sitä tai tätä" kunno beavis ja butthead idiotismia. "mersu" "höhö" "ei kestä" "höhö" "höhöhöhö"
mee leikkii vaikka piilosta ratakiskoille jos et muuta keksi
Tarkista siis faktat.kaihis sanoi:Mutta yleensä kun puhun mersusta niin tarkoittelen koko mäcilaarenia.
Vauhti on hienoa mutta veikkaan että rata on kuljettajalle vähän tylsä. Monza mittaa enemmän autoa kuin kuskia.maradona sanoi:Aaah, Monza. Ihan silmiä hivelee tuo rataprofiili vailla liikoja mutkia. Mitä nyt nuo shikaanit on vähän kiusana, mutta kokonaisuutena silti upea. Onneksi on vielä edes yksi kunnon vauhtirata kalenterissa :thumbup: .
Ja Ferrarikin saanee lisäpotkua kotiradasta :alppu: .
OT:Ei mene hyvin jos ei ole varaa vaihtaa sääntöjen sallimaa määrää koneita /OTBleu sanoi:- Sakon Yamamoto ajoi katsastusraportin mukaan samalla koneella Saksan kisan (sen kierroksen) sekä Unkarin ja Turkin kisaviikonloput.
Siinä on vain karu totuus siitä kuinka monta kertaa tällä kaudella on Renault ja Mercedes V8-moottoreita jouduttu vaihtamaan ylimääräisen kerran. EI YHTÄÄN KERTAA!Bleu sanoi:Siinä tällä kaudella käytetyt moottorit:
Faktaa? Kyllä MB:n moottorissa täytyy jotain potkua olla kun saivat kiertämään yli 20 000 kierrosta, vaikka tehokäyrä ei ole sama kuin Renaultilla tai Ferrarilla.Warwick sanoi:Mutta siihen ne yhtenäisyydet loppuvat. Rellulla on suorituskykyinen moottori, Mersulla ei. :nope:
Mistäs sen näkee?Warwick sanoi:Mutta siihen ne yhtenäisyydet loppuvat. Rellulla on suorituskykyinen moottori, Mersulla ei. :nope: