ITG, live.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Kissa perhana joutui karanteeniin makuuhuoneeseen, rinsessan "bestiksen" shetlanninpaimenkoira Pinjan tullessa vierailulle. Hassu & iloinen koira on hän räntäsateesta johtuen myös likomärkä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minun koirallani on hieman samanlaisia taipumuksia. Kyläpaikoissa se odottaa, että hän saa ruokaa heti saavuttuaan ja sitten se meinaa syödä myös isäntäväen koirien eväät. Se yrittää isannoida/emännöidä muiden kupeilla, etteivät muut pääsisi osille.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Olga sanoi:
Minun koirallani on hieman samanlaisia taipumuksia. Kyläpaikoissa se odottaa, että hän saa ruokaa heti saavuttuaan ja sitten se meinaa syödä myös isäntäväen koirien eväät. Se yrittää isannoida/emännöidä muiden kupeilla, etteivät muut pääsisi osille.
No onks se nyt sit totta, että koirat muistuttaa aina omistajiaan?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Bobakki sanoi:
No onks se nyt sit totta, että koirat muistuttaa aina omistajiaan?
Tuolta osin ei (siis minun koirani), mutta muuten kyllä. Oikeastaan edellinen koira ja minä olimme vielä enemmän samixii.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Meilläkin oli Sheltti 1987-1997 kotona! Mukava ja helppo rotu! Suosittelen lämpimästi! Ehkä hieman tylsä rotu kuitenkin, mutta miellyttävä! :thumbup: Sairastaa paljon muuten vanhemmiten :(

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
312T4 sanoi:
Höpö höpö! Koira on aina rotunsa edustaja, ja jos ei ole, niin se ei ole rotunsa edustaja :thumbfh:
Väittäisin muuta. Jos pistetään jonoon 10 koiraa ja 10 koiranomistajaa, niin uskoisin pystyväni yhdistämään koiran ja omistajan. ;) Monilla yhdennäköisyys ja samanoloisuus on uskomatonta.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Olga sanoi:
Väittäisin muuta. Jos pistetään jonoon 10 koiraa ja 10 koiranomistajaa, niin uskoisin pystyväni yhdistämään koiran ja omistajan. ;) Monilla yhdennäköisyys ja samanoloisuus on uskomatonta.

Ei ole siis ihme, kun rotujen taso laskee koko ajan ja sairaudet lisääntyvät :nope:

Sisäsiittoisuus on siis liian yleistä kenneleissämme :doubtful:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
312T4 sanoi:
Ei ole siis ihme, kun rotujen taso laskee koko ajan ja sairaudet lisääntyvät :nope:

Sisäsiittoisuus on siis liian yleistä kenneleissämme :doubtful:
Minusta tuntuu nyt kyllä ystäväni, että me ei puhuta ollenkaan samasta asiasta. :D

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Niin mäkin. Menisin omistajalta omistajalle ja läppäisin päin näköä. Se on sen koira joka tulee hätiin. Koiria en suostuis potkimaan.

Estate

Well-known member
Mitäs, ku mul o sekarotunen rakki... :rolleyes:

Olin tossa äsken yhdessä paikassa, jossa oli nöffi pihalla, löysi mun pudonneen hanskan.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Sallittakoon tähän väliin mielipide henkilöltä, joka ei ainakaan vielä ole koiraharrastaja. Mulla on yks kaveri, johon tutustuin edellisen työpaikkani kautta. Sitä rataa ystävystyimme.

Hänellä oli noina tutustumisemme aikoihin saksanmetsästysterrierin ja karkeakarvaisen terrierin miksaus. Tämä koira oli kamulleni kaikki kaikessa. Poikansa oli silloin jo aikuinen ja vaimolla ei ollut niin suurta "väiliä".

Kävi kuitenkin niin ikävästi, notta tämä terrieri kuoli muutama vuosi sitten pitkän sairastelun jälkeen kurkkusyöpään. Ulkoisesti kovinkin karski ja rehvakas kaverini soitti mut koiran kuolinpäivänä tuekseen ! Siinä sitä sitten istuttiin iltaa ja juotiin maljoja koiran muistolle. En meinannut edes kotiin päästä, sillä kaveri sanoi, notta hän alkaa vesitellä, jos jääpi yksin...

No, vajaan vuoden kuluttua olin em. pariskunnan kuskina kun haimme heille uuden koiranpennun Helsingistä. Tällä kertaa kyseessä oli Walesin terrieri, jonka kummisetä olen !

Hops, kylläpäs tämä nyt hieman ryöstäytyi runoilun puolelle...

Jutun pointti on se, että nämä kaksi em. terrieriä leukapartoineen ovat aivan samannäköisiä, kuin isäntänsä kasvokarvoituksineen. Ja toinen yhtäläisyys tulee luonteesta. Yht' ärhäköitä ovat isäntä, niinkuin terrieritkin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Jutun pointti on se, että nämä kaksi em. terrieriä leukapartoineen ovat aivan samannäköisiä, kuin isäntänsä kasvokarvoituksineen. Ja toinen yhtäläisyys tulee luonteesta. Yht' ärhäköitä ovat isäntä, niinkuin terrieritkin.
Juuripa tuota tarkoitin. :ahem: