Il Tempo Gigante
Darth Father
Kissa perhana joutui karanteeniin makuuhuoneeseen, rinsessan "bestiksen" shetlanninpaimenkoira Pinjan tullessa vierailulle. Hassu & iloinen koira on hän räntäsateesta johtuen myös likomärkä.
No onks se nyt sit totta, että koirat muistuttaa aina omistajiaan?Olga sanoi:Minun koirallani on hieman samanlaisia taipumuksia. Kyläpaikoissa se odottaa, että hän saa ruokaa heti saavuttuaan ja sitten se meinaa syödä myös isäntäväen koirien eväät. Se yrittää isannoida/emännöidä muiden kupeilla, etteivät muut pääsisi osille.
Tuolta osin ei (siis minun koirani), mutta muuten kyllä. Oikeastaan edellinen koira ja minä olimme vielä enemmän samixii.Bobakki sanoi:No onks se nyt sit totta, että koirat muistuttaa aina omistajiaan?
Höpö höpö! Koira on aina rotunsa edustaja, ja jos ei ole, niin se ei ole rotunsa edustaja :thumbfh:Bobakki sanoi:No onks se nyt sit totta, että koirat muistuttaa aina omistajiaan?
Väittäisin muuta. Jos pistetään jonoon 10 koiraa ja 10 koiranomistajaa, niin uskoisin pystyväni yhdistämään koiran ja omistajan. Monilla yhdennäköisyys ja samanoloisuus on uskomatonta.312T4 sanoi:Höpö höpö! Koira on aina rotunsa edustaja, ja jos ei ole, niin se ei ole rotunsa edustaja :thumbfh:
Olga sanoi:Väittäisin muuta. Jos pistetään jonoon 10 koiraa ja 10 koiranomistajaa, niin uskoisin pystyväni yhdistämään koiran ja omistajan. Monilla yhdennäköisyys ja samanoloisuus on uskomatonta.
Minusta tuntuu nyt kyllä ystäväni, että me ei puhuta ollenkaan samasta asiasta.312T4 sanoi:Ei ole siis ihme, kun rotujen taso laskee koko ajan ja sairaudet lisääntyvät :nope:
Sisäsiittoisuus on siis liian yleistä kenneleissämme :doubtful:
Tää oli hyvä!312T4 sanoi:Ei ole siis ihme, kun rotujen taso laskee koko ajan ja sairaudet lisääntyvät :nope:
Sisäsiittoisuus on siis liian yleistä kenneleissämme :doubtful:
Niin mäkin. Menisin omistajalta omistajalle ja läppäisin päin näköä. Se on sen koira joka tulee hätiin. Koiria en suostuis potkimaan.Olga sanoi:Väittäisin muuta. Jos pistetään jonoon 10 koiraa ja 10 koiranomistajaa, niin uskoisin pystyväni yhdistämään koiran ja omistajan. Monilla yhdennäköisyys ja samanoloisuus on uskomatonta.
Olga sanoi:Minusta tuntuu nyt kyllä ystäväni, että me ei puhuta ollenkaan samasta asiasta.
Olen kyllä yrittänyt käyttäytyä koirani rotumääritelmän mukaisesti.312T4 sanoi:Rodun rotumääritelmän noudattaminen on aina tärkeintä kasvatuksessa :ahem:
Sallittakoon tähän väliin mielipide henkilöltä, joka ei ainakaan vielä ole koiraharrastaja. Mulla on yks kaveri, johon tutustuin edellisen työpaikkani kautta. Sitä rataa ystävystyimme.Olga sanoi:Väittäisin muuta. Jos pistetään jonoon 10 koiraa ja 10 koiranomistajaa, niin uskoisin pystyväni yhdistämään koiran ja omistajan. Monilla yhdennäköisyys ja samanoloisuus on uskomatonta.
Ei muuta kuin sitten kasvattajakursseille ja Kennelnimeä anomaan :ahem:Olga sanoi:Olen kyllä yrittänyt käyttäytyä koirani rotumääritelmän mukaisesti.
Juuripa tuota tarkoitin. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Jutun pointti on se, että nämä kaksi em. terrieriä leukapartoineen ovat aivan samannäköisiä, kuin isäntänsä kasvokarvoituksineen. Ja toinen yhtäläisyys tulee luonteesta. Yht' ärhäköitä ovat isäntä, niinkuin terrieritkin.
Tajusinpa het, ensi kommentistas hra 312T4:n kanssa.Olga sanoi:Juuripa tuota tarkoitin. :ahem: