Olga
.
Nyt taitaa olla parasta lähteä nukkumaan ennen kuin minut laitetaan jalostukseen.312T4 sanoi:Ei muuta kuin sitten kasvattajakursseille ja Kennelnimeä anomaan :ahem:
Tosin sulla pitää olla narttukoira
Nyt taitaa olla parasta lähteä nukkumaan ennen kuin minut laitetaan jalostukseen.312T4 sanoi:Ei muuta kuin sitten kasvattajakursseille ja Kennelnimeä anomaan :ahem:
Tosin sulla pitää olla narttukoira
Sen olen huomannut että ullakko- vai mikä vinttikoira se on, niin niitten omistajat on ihan samannäköisiä kuin koiratkin.Olga sanoi:Väittäisin muuta. Jos pistetään jonoon 10 koiraa ja 10 koiranomistajaa, niin uskoisin pystyväni yhdistämään koiran ja omistajan. Monilla yhdennäköisyys ja samanoloisuus on uskomatonta.
Suorastaan nerokas lause312T4 sanoi:Höpö höpö! Koira on aina rotunsa edustaja, ja jos ei ole, niin se ei ole rotunsa edustaja :thumbfh:
Ei ainakaan keskivartalon kohdalta. Tai pään alueelta. Tuli vähän aikaa oltua vinttikoirapiireissä (exällä 2-3 whippettiä) ja tuntui olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että whippetin omistajat oli keskimääräistä mahakkaampia. Ja mitä noita vinttikoirien ulkoiluttajia on nähnyt sen jälkeen, niin ei ne kovin urheilullisilta näytä.Moe Szyslak sanoi:Sen olen huomannut että ullakko- vai mikä vinttikoira se on, niin niitten omistajat on ihan samannäköisiä kuin koiratkin.
Irlannin Setterit on koreita katellla, mut jos tarrvitaan muuhunkin kuin friidujen katteluun niin...312T4 sanoi:Höpö höpö! Koira on aina rotunsa edustaja, ja jos ei ole, niin se ei ole rotunsa edustaja :thumbfh:
Mites vanha sinä olitkaan? En kehtaa vastata.S.A sanoi:Mitäs, kun mulla on sekarotuinen ihq piski?
Aivan; sehän on myös lintukoira! Rodulla on Suomessa kaksi linjaa: näyttely-(seurakoira) ja metsästyslinja! Meidän narttu on sitä näyttelylinjaa, mutta kyllä se on lintujen ja varsinkin porojen perään kovastijps sanoi:Irlannin Setterit on koreita katellla, mut jos tarrvitaan muuhunkin kuin friidujen katteluun niin...
Liian nuori.Mr Natural sanoi:Mites vanha sinä olitkaan? En kehtaa vastata.
No koska tuo sun koira tuskin on valitsemalla valittu kaikista maailman koirista ja roduista, niin tässä tapauksessa vois kai siteerata Freudia: "Joskus sikari on vain sikari."S.A sanoi:Liian nuori.