Ja taas anteeks

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Olen saanut kuulla, että vittumaisesti käyttäydyn täällä ja kännissä kirjoittelen tänne ties mitä sattuu. Jopa keskellä päivää, vaikka töissä??????? Modet on kuitenkin hieman miettiny, että kohta kolahtaa...


Anteeksi kaikille teille, joiden mieltä olen nyt laittanut harmittamaan. :(

Vapaalla kuitenkin ajattelin, että voi vapaasti kirjoittaa... Toisinkin kun viime viikonlopun SIMULAATTORI jutun. Päivän banni siitäkin kuulemma tuli, mutta sen mestaruuden Kimi on jo Alonsolle hävinnyt, koska ei jaksa simulaattorissa istua niin paljoa (kuulemma). Monacon radan uima-altaan kurvin moottorijarrutus käyrät on kuulemma jo simulaattoriin ajettu. Kerto yks "Luotettava" lähde.

Mosse kuitenkin onneks jaksaa jatkaa ja pitää vaan vapaata kerrontaa yllä... bannia tietty siitäkin välillä... :eek:

Mutta silleen..

JATKAKAAA.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen saanut kuulla, että vittumaisesti käyttäydyn täällä ja kännissä kirjoittelen tänne ties mitä sattuu. Jopa keskellä päivää, vaikka töissä??????? Modet on kuitenkin hieman miettiny, että kohta kolahtaa...


Anteeksi kaikille teille, joiden mieltä olen nyt laittanut harmittamaan. :(

Vapaalla kuitenkin ajattelin, että voi vapaasti kirjoittaa... Toisinkin kun viime viikonlopun SIMULAATTORI jutun. Päivän banni siitäkin kuulemma tuli, mutta sen mestaruuden Kimi on jo Alonsolle hävinnyt, koska ei jaksa simulaattorissa istua niin paljoa (kuulemma). Monacon radan uima-altaan kurvin moottorijarrutus käyrät on kuulemma jo simulaattoriin ajettu. Kerto yks "Luotettava" lähde.

Mosse kuitenkin onneks jaksaa jatkaa ja pitää vaan vapaata kerrontaa yllä... bannia tietty siitäkin välillä... :eek:

Mutta silleen..

JATKAKAAA.
Jaahas. Otetaanpa talteen.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kyllä modet ymmärtää, että kännissä ja päivällä...ja että siinä sivussa vähän kompuroi.

Mutta että jotain simulaattori-formula juttuja vapaalla?!!!1!?
Vuosi banaania ensialkuun. Sitten raotetaan kommentointiväylää 3 minuutiksi
ja toinen vuosi lisää jos lipeää jutut lähellekään niitä mantereita joissa tuota moottorikilpaurheilua harjoitetaan.
Jos ei lipeä, voi päästä jatkoon puolen vuoden bannin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Latvakakkonen työkaverini, jonka mielestä Arval Aaltonen on kuuluisa suomalainen arkkitehti, kertoo toisinaan käyneensä ajamassa rallisimuraattolissa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kyllä modet ymmärtää, että kännissä ja päivällä...ja että siinä sivussa vähän kompuroi.

Mutta että jotain simulaattori-formula juttuja vapaalla?!!!1!?
Vuosi banaania ensialkuun. Sitten raotetaan kommentointiväylää 3 minuutiksi
ja toinen vuosi lisää jos lipeää jutut lähellekään niitä mantereita joissa tuota moottorikilpaurheilua harjoitetaan.
Jos ei lipeä, voi päästä jatkoon puolen vuoden bannin jälkeen.
Sitä odottaessa.

Kimi on maailmanmestaruuden hävinny, koska "Monacon uima-allas" "tulevan moottorin vääntökäyrät" jne... Alonso opetteli ne simulaattorissa.. ja Kimi ei.


Joku "Mode" osaa varmaan kertoo paremmin...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Sitä odottaessa.

Kimi on maailmanmestaruuden hävinny, koska "Monacon uima-allas" "tulevan moottorin vääntökäyrät" jne... Alonso opetteli ne simulaattorissa.. ja Kimi ei.

Joku "Mode" osaa varmaan kertoo paremmin...
Ainoat modet, jotka tuohon keskusteluun osallistuivat Räikkönen vs. Alonso -ketjussa olivat JPP ja minä, eikä kumpikaan meistä pitänyt Kimin simuvastaisuutta mitenkään merkittävänä tekijänä. "Monacon uima-altaasta" siellä ei puhunut kukaan, lähinnä puhe oli simujen käytöstä uusien sääntöjen myötä muuttuvaan auton käyttäytymiseen sopeutumisesta.

Olettaisin banniin vaikuttaneen olennaisesti SIMULAATTORI-spammin leviäminen ylläpidon puolelle.
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ja sen alkolukko-bännin laitoin minä. Juurikin tuon Ylläpito-sekoilun nähtyäni.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
tmoilla oli selkeästi laskuhumala. Sen verran melankolista viestiä pukanut.:D
Aamulla saattaa jo naurattaa.

Yhden sanan jankkaaminen ei ole keskustelua.
 
Ylös