AJ
Well-known member
Jaa, mutta ei taida yhden maalin voitto riittää?
AJ sanoi:Jaa, mutta ei taida yhden maalin voitto riittää?
- Kyllähän se niin on, että jos me ei Latviaa voiteta, niin ei me edes ansaita sitä jatkopaikkaa.
Millä tavalla mä olen takinkääntäjä kun olen aina Ruotsia kannattanut?:tongue:patriot sanoi:Niin no sähän oot Jones hurri joo muutenkin! Tervemenoa vaan! Ihme takinkääntäjiä! :nope: :yuck:
pmv sanoi:Jotenkin näissä kisoissa on ollut melkoisen ihmeellisiä pelejä, joten ei se Latvian voitto Ruotsista mikään kauhea yllätys olisi.
VJR sanoi:Joskus aiemminhan oli vastaava tilanne. Silloin muistaakseni Ruotsilla ei ollut edes omaa panosta ottelussa. Vuosi saattoi olla 1998 tai jotain. Silloin Ruotsi hoiti hommansa. Samoin teki Suomi Ruotsille 1992.
pmv sanoi:Toivottavasti siellä kiekkoliitossa ollaan nyt tyytyväisiä että valmentaja on suhteellisen helppo ja mukava ihminen. Sehän se on tärkeämpää kuin joku menestyminen.
Ei edelleenkään ratkennut siihen! WIDDU!:jaska:Mutku sanoi:Mistä tuollaisia muuri-maalivahteja saa :eek!: Suomeenkin kiitos.
Suomen kustannuksella?:frown: :doubtful:Jones sanoi:Millä tavalla mä olen takinkääntäjä kun olen aina Ruotsia kannattanut?:tongue:
patriot sanoi:Suomen kustannuksella?:frown: :doubtful:
Mutku sanoi:Mistä tuollaisia muuri-maalivahteja saa :eek!: Suomeenkin kiitos.
No niin minäkin....Vilperi sanoi:Tää Ruotsi-Latvia peli on kyllä täysin voitto-voitto tilanne. Jos Ruotsi voittaa, niin Suomi on jatkossa ja jos Latvia voittaa, niin se olisikin Suomelle huonoin sijoitus mm-tasolla 50 vuoteen. Melkeinpä haluaisin nähdä siinä vaiheessa Kummolan selitykset.