Jääkiekon MM-Kisat 2006

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nick_W
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
VJR sanoi:
No olihan peli!
Samperi, nukahdin (oli vähän päänsärkyä) kesken matsin...jäi siis katsomatta. :o :(

Lopputulos kuitenkin yllättävä. Eipä olisi uskonut. Vastasikohan matsi Neuvostoliitto-Tsekkoslovakia -klassikoita ?!

Olin kyllä ihan varma että vanja vie. Mutta yksi hyvä tilanne tsekeille riitti. :thumbup:

Banaani sanoi:
Olin kyllä ihan varma että vanja vie. Mutta yksi hyvä tilanne tsekeille riitti. :thumbup:
Mieluummin olisin nähnyt venakot jatkossa. En pidä tshekeistä lain. Niin ja onhan viime vuosina tshekit menestynyt hieman liian hyvin karkeloissa.

Oli kyllä mahtava ottelu. :thumbup:

Tsemppiä Suomen joukkueelle, hoitakaa homma kotiin. :ahem:

Saispas pojjaat pysyä poissa jäähyboksista.

Kieltämättä Lehtonen pisti ennen jäähyään komeasti miestä kanveesiin. :D

Formulanomi sanoi:
Saispas pojjaat pysyä poissa jäähyboksista.

Kieltämättä Lehtonen pisti ennen jäähyään komeasti miestä kanveesiin. :D

Nauroin ihan ääneen tolle tilanteelle!! :D :D

"Lehtonen leipoo porukkaa kumoon kuin Oulun torilla."

Mertsi on tulessa taas

Mitä ne on oikein tehny Bergenheimin käsille siellä Long Islandilla? Huikeeta kiekonkäsittelyä taas tänään.

Ei sais nuolasta vielä, mut mun mielestä valkovenäläisten saumat ois ollu avausmaalissa. Tietty Suomi voi vielä ryssiä ton.

Mutku sanoi:
Suomen peli :nope: ja tollasella pelillä pitäisi päästä finaaliin päästä ja siellä pärjätä :D

Kanadalaiset/ruotsalaiset nauravat Suomen pelille, eivätkä pysty pelaamaan kunnolla -> Suomi voittaa. :wink:

VJR sanoi:
Ei sais nuolasta vielä, mut mun mielestä valkovenäläisten saumat ois ollu avausmaalissa. Tietty Suomi voi vielä ryssiä ton.

Meni vähä pieleen toi. Peli täysin auki vielä