Jääkiekon MM-Kisat 2006

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nick_W
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Formulanomi sanoi:
Suomen pelissä huolestuttaa lähes joka pelin ongelma eli ei päästä kunnolla maalinteko paikkoihin. (ja jos päästään, niin sitten tumpeloidaan eli viimeistelykin ontuu..)

Niinhän se on.. Valko-Venäjä pelissä osumatarkkuus oli 7%. Huonolla pelillä syntyy noi 2-3 maalia aina, ne voivat hyvinkin riittää kahdessa viimeisessä pelissä. Siihen kun vielä onnistuu pari 2-1:stä tai läpiajoa viimein, niin alkaa riittämään. Vastustajan maalivahdin taso tippuu välierään aika roimasti, joten nyt olis paikka harjotella maalintekoa ennen finaalia. Mutta puolustuspelin kautta se peli lähtee, mulle ihan sama voitetaanko 1-0 vai 6-0. ;)

Toivottavasti suomalaiset ovat hereillä heti alusta asti.

Jussi Jokisella ihan avoin paikka. :nope:

Muutenkin niitä paikkoja oli taas vaikka kuinka.

No niin! Hahlin kaukoveto upposi.:ahem:

Viimeksi muokattu:
Radio Suomessa ihan kelvollinen selostus :thumbup:

Täytyy yrittää nähdä tuo Suomen kassi erätauolla.

Tuliko sitä Jokisen missiä ollenkaan uusintana? Ei voi kuin ihmetellä miten voi kädet täristä noin pahasti

VJR sanoi:
Tuliko sitä Jokisen missiä ollenkaan uusintana? Ei voi kuin ihmetellä miten voi kädet täristä noin pahasti

Ei tullut kun seuraava pelikatko mikä tuli oli Hahlin maalin takia. Olis kyllä hieno nähdä miten siitä veti ohi.

Viimeksi muokattu:
Vilperi sanoi:
Ei tullut kun seuraava pelikatko mikä tuli oli Hahlin maalin takia. Olis kyllä hieno nähdä miten siitä veti ohi.

Olin näkevinäni siinä valkosiipisen hahmon torjumassa kiekkoa. Lordi vissiin suututtanu ylemmät voimat

VJR sanoi:
Olin näkevinäni siinä valkosiipisen hahmon torjumassa kiekkoa. Lordi vissiin suututtanu ylemmät voimat

Joo, en kyllä itse parempaa selitystä tilanteelle pysty keksimään! :ahem:

Jaaha taas Suomen ylivoiman aikana tuli omiin. Ylivoimat menee nyt kyllä ihan väärin kun vastustaja pääsee tekemään maaleja ja Suomi ei saa tehtyä maalia.