Jääurheilupaikkativa

No mä olin kyllä Hakametsästä, Baronasta ja Raksilasta varma.

Mutta vituks mäni.

Vittu Ilpis minkä teki!:mad_old:

Osasin jokusen oikein ja tein lisäksi erheen hallien luetteloinnin kanssa Helsingin osalta (jotka olivat Hakan ja Turun kanssa ainoat varmani). Muutamasta oikeasta vastauksesta huolimatta en löydä itseäni tulosluettelosta. Se käy minulle vallan mainiosti eikä yllätä lain. Hieno tiva silti.

Jos olis ollu tiukemmin rajattuja otoksia, olisi jäänyt suurin osa tunnistamatta. Mm. Hesan vanhan hallin tunnistin yksiomaan ympäristöstä, en hallista. Sama juttu Hämiksen, Lahden ja monen muun osalta.
Hartwall ja Kuopio lienee ainoat, joka oli tunnistettavissa suoraan hallirakennuksesta, ilman ympäristöä.

Luen itseni ylivoimaiseksi voittajaksi, koska olen vähiten jääkiekkomies koko porukasta. Kuulitteko? Y l i v o i m a i s e k s i !

Nih!

Nyt kun tämä visa on päättynyt niin on pakko korjata sen verran, että kuvassa numero 7 ei ole Jyväskylän jäähalli eli Synergia-Areena, vaan Hipposhalli joka ei ole jäähalli laisinkaan vaan ympärivuotisessa käytössä oleva liikuntahalli.

Haa

Nyt kun tämä visa on päättynyt niin on pakko korjata sen verran, että kuvassa numero 7 ei ole Jyväskylän jäähalli eli Synergia-Areena, vaan Hipposhalli joka ei ole jäähalli laisinkaan vaan ympärivuotisessa käytössä oleva liikuntahalli.

No voi nyt jo saatana! Voi näitä mun tivoja. Voivoivoi. Vielä yksi voi Leeville. Voi sitä.