Jäähyehdotus

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Ehdotan nimimerkki patriotille 1-2 viikon jäähyä jatkuvasta napinasta ja solvauksista vapaaehtoista työtä tekeviä moderaattoreita kohtaan. Muutamia poimintoja:

patriot:
Moderaattorien linja miellyttää jälleen...
patriot:
moderaattoreilta selkärankaa... Frank ei varmastikkaan uskalla bannata hyvää ystäväänsä..

Muiden moderaattorien on nyt toimittava NORMAN ja v10 kahden viikon bannaus!!!!

Pelataan nyt noiden sääntöjen mukaan. Ei ole mielestäni kovin uskottavat säännöt jos v10 saa joitain erivapauksia...

MIKSEI YLLÄPITO TOIMI????????? [Mad]
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Mitäs VJR nyt oikein nipottaa????

"Moderaattorien linja miellyttä jälleen"

Tarkoittaa, vain ja ainoastaan sitä, että olen tyytyväinen moderaattorien toimintaan!!! Pitäisikö minun valittaa, että en ole tyytyväinen?? :confused:

Ja tuo toinen kommentti on vanha, ajoilta jolloin moderaattoreita arvosteli moni poukkoilevasta linjasta. Nyt tilanne on onneksi muuttunut.

Minulla ei ole mitään valitettavaa moderaattorien tämän hetken toiminnasta.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Mä taas ehdoitan nimimerkki Tblairille viikon ja vartin jäähyä jatkuvista solvauksista ja julkkisten aivan turhasta (ja luvattomasta????) nimien käytöstä!! Ja sit se uhkaa tuikkaa heidän avustuksella johonkin "perberiinkin"!!!! :(

Jos ette lakkaa tota homahtelua ma soitan Jorma Uotiselle joka tulee valittomasti paikalle ja vetaa teita perberiin.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Ehdotan kaikille ehdottelijoille, minä mukaanluettuna, 10minuutin henkilökohtaista jäähyä.
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Nopeahuoli:
Mä taas ehdoitan nimimerkki Tblairille viikon ja vartin jäähyä jatkuvista solvauksista ja julkkisten aivan turhasta (ja luvattomasta????) nimien käytöstä!! Ja sit se uhkaa tuikkaa heidän avustuksella johonkin "perberiinkin"!!!! :(
Sa olet yrittanyt tota jo kolme vuotta. Usko nyt jo, etta ei ne laita.
 
Ylös