Jääkiekko Vancouverin Olympialaisissa 2010.

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Sijainti
Tampere
Kyllä mun mielestä Suomen tilanne näyttää ihan hyvältä. Peli oli hukassa ja nyt on ollut 3 päivää aikaa löytää se, kun taas Tsekin piti keskittyä Latvia-peliin, josta tuli jopa todella vaikea sille. Mä uskon kyllä että Suomella on todella hyvät mahdollisuudet voittaa, mutta en kuitenkaan mitään ennakkosuosikin asemaa hae. Suomen leiristä on tullut hyvää kommenttia, lähinnä Jaloselta. Tietysti niillä ei ole mitään väliä pelin alkaessa mutta kyllä se hieman rohkaisee.

Timmyh

Sijainti
Tampere
Mitenköhän tässä aikatauluttais yön. Tällä kertaa ei riitä että herää Suomen matsiin, sillä onhan Kanada-Venäjä ihan pakko nähdä.

Pitäisköhän mennä nukkumaan heti kun Poutiaisen tilanne suurpuikassa on ratkennut ja sitten kahdelta herätä katsomaan Usa-Sveitsi -pelin koostetta, jos jättäisen sen tuloksen katsomatta niin jäis siihenkin jännitystä.

Trullinkaasu

Well-known member
Mitenköhän tässä aikatauluttais yön.
Itselläni sen verran satumainen tilanne, ettei kiirettä ole, kun on vapaata. Itse en siis ota mitään unia, vaan suoraa putkea on tarkoitus kulkea ja kuukahtaa sitten Ruotsi-Slovakia -pelin loputtua. Ja hyvin jaksaa!

Timmyh

Sijainti
Tampere
Itselläni sen verran satumainen tilanne, ettei kiirettä ole, kun on vapaata. Itse en siis ota mitään unia, vaan suoraa putkea on tarkoitus kulkea ja kuukahtaa sitten Ruotsi-Slovakia -pelin loputtua. Ja hyvin jaksaa!
Itsekin ollut koko viikon flunssassa ja sikäli ei kiirettä, mutta juuri flunssan takia voimat aika ikävästi poissa ja tekee varmasti vaikeaa valvoa. Taidan ottaa pienet päikkärit ennen iltaa.

mjk

...
Onhan nuo kummatkin pelit nähtävä, toki jälkinmäisen lopusta voi hieman jäädä katsomatta.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Samat suunnitelmat. Tosin sen Ruotsi-Slovakia -matsin kohtalo riippunee siintä kuinka rankasti vituttaa oman lehmän ojaan ajon jälkeen..

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sveitsillä on kyllä menossa elämänsä kisat. Ei tämän ekan erän alun perusteella voi USA:n voittoa täysin selviönäkään pitää. Upeaa ja ennakkoluulotonta peliä Sveitsiltä. Hiller rules!

Timmyh

Sijainti
Tampere
EI VOI OLLA TOTTA!!!

EDIT: EI OLE MAALISSA!!! JEAJEJAJAEJAEJAEJAEJAEJAEJ HAHAHAHAHA JENKIT!

E2: Pitää kyllä myöntää etten ole tälläistä tilannetta ikinä nähnyt.

mjs

Long easy right sumppuun
No voi hyvää päivää sentään.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
:D

Aivan mahtava matsi, vaikka maalit onkin TOOOOOOOOOOOOOSI tiukassa.

Hiller!!!!!!!!!!!

3. erässä pettää jenkkipojalta hermo ja Sveitsi tulee tän vielä viemään! :ahem:

SOKO

Well-known member
Eeppistä menoa USA-Sveitsi ottelussa näköjään. Ei taida montaa vastaavaa tilannetta löytyä ainakaan arvokisatasolta.