Formulanomi sanoi:
Etukäteen arvioiden näyttäisi siltä, että tasaisin ottelupari olisi nimenomaan Kanada-Suomi. Noppis huom! (Noppis on meinaan pohjustellut sitä, että pääsisi sanomaan Suomen mahdollisen tappion jälkeen "mitä mä sanoin" )
Tassa olet pahasti vaarassa! :thumbdown
Olen vaan oppinut kanadalaisen hokin ja mentaliteetin tassa vajaan kahden vuoden aikana aika hyvin ja muistoissa on edelleen nuo pari karvasta tappiota tuolle maalle. Puolustavalle maailmanmestarille ja olympiakultajoukkueelle.
En vain mene siihen halpaan, etta Kanada todellakin olisi noin huono kun se on antanut ymmartaa sen olevan. Kanukeille hoki on kaikki kaikessa ja siksi sanoin, etta ne alkaa pelaamaan vasta NYT!
Ja se miksi ne pelas pikku-sikaa ja havis reilusti Tsekeille, johtuu siita, etta ne eivat halunneet arkki-vihollistaan USAta vastaan heti kvartseissa. Suomi on heille (heidan oman kasityksen mukaan aikankin) huomattavasti helpompi suupala ennen semeja ja finaalia.
Voitte olla varmoja, etta JOS Suomi tuon matsin voittaa, kuittia lentaa Kanadaan pain. Tosin reiluina kanukit onnittelevat kylla jos nain kay.
Toki siis toivon ennen kaikkea Suomen voittoa, mutta olen realisti.