Nopeahuoli sanoi:
Kylla ottaa koville sulla "Mutta niin oli moni muukin vaarassa"
Jos jattaisit noi kuittailut kuitenkin pois, kun sulla ei niihin sun kommenttejasi lukien ole paljon varaa (mutu-tekstia kaikki tyynni). Tuossa quottauksessa puhun kiinnostuksesta Pohjois-Amerikassa, en muusta. En otteluiden tuloksista, en USAn yllatyksesta, en mistaan muustakaan.
Mua ei USAn pelit kiinnosta (vaikka Jenkkeihin kolmen viikon paasta muutankin). Mua kiinnostaa vaan Suomen ja Kanadan matsit. Harmi vaan, etta naa joukkueet pelaa nyt kvartseissa eika esim finaalissa. Yksi hyva joukkue tippuu jo nyt.
Kannattaa lukea tarkkaan, mita toiset kirjottaa (ja sisaistaa se), ettei taa karkaa kasista asiattomilla kommenteilla
No ensinnäkin, kuka täällä on kuittaillut ja kenelle? Ja iloitsin kyllä USA:n voitosta, yllätykset ovat aina paikallaan.
Tietysti voisit perustella miksi tekstini ovat mutua. Mielestäni tiedän pohjois-amerikkalaisestakin kiekosta ihan kohtuullisesti. Itse pysyttelet melko ympäripyöreissä ja epätarkoissa lausunnoissa, joita on mahdollista tarkentaa jälkeenpäin sen mukaan miten pelit ovat sattuneet päättymään.
Haluaisin nähdä sen tyypin joka ennen peliä olisi väittänyt USA:n voittavan Tshekit. Eipä siihen juuri kukaan uskonut. Turha juuri mun kimppuun on hyökätä tuon tuloksen perusteella, varsinkaan kun se ei suoranaisesti liity edes mielipiteisiini.
Jos kommentoit jotain tekstini osaa, niin miksi lainaat sen kokonaan ja laitat perään pienen tarkennuksen ja että muuhun sulla ei ole mitään kommentoitavaa. Se antaa olettaa että olet samaa mieltä asiasta. Se, että rinnastat mut johonkin provonikkiin, on kyllä aika naurettavaa. Voisit itsekin miettiä mitä tänne naputtelet.
Se tässä hauskaa onkin, että olemme keskustelleet Suomesta ja Kanadasta, ja halusit nostaa esiin tämän USA:n voiton Tshekistä, joka on täysin irrallinen asia. Jos tuota yhtä osittain tarpeetonta kuittia ei viime yönä olisi tullut, tätäkään keskustelua ei tarvitsisi käydä.
Olen edelleen eri mieltä siitä, hävisikö Kanada Tshekille tahallaan tai tahattomasti, eikä tämän eilisen ottelun tulos muuta sitä miksikään. Tämä oli tämä peli, ja kaikki muut pelit olisivat olleet jotain muuta. Koskaan ei saada tietää miten Kanadan olisi vastaavassa paikassa käynyt.
Paras varmaan pysytellä itsekin sillä linjalla, ettei väitä tarkkaan mitään, niin ei ole väärässäkään. :doubtful: