Black Leopard
Pantera negra
Vielä 20 minuuttia :eek!: :alppu:
Kauas menee.....Miss Piggy sanoi:Mä en toivo. :nope:
Ruotsi on todistettavasti voitettukin joskus, millon Suomi on Kanadaa nöyryyttänyt? :dunno: (Varmaan on siis joskus, toivottavasti :eek!: , mutta mä en muista millon...)
Ja Nagano 1998 on myös aika kaukana. :ahem:Black Leopard sanoi:Kauas menee.....
Viime vuoden pronssipeliä ei kannata pahemmin muistella
Muistoja :thumbup:Olga sanoi:Ja Nagano 1998 on myös aika kaukana. :ahem:
Vuoden 1988 kisat Calgaryssä ovat se hetki jolloin Kandan oli pakko parhaalla joukkueellaan tunnustaa että Suomi osaa myös pelata jääkiekkoa, eikä vain ainoastaan se tosiasia että, Jari Kurri osaa pelata. Vaan että meillä on 25 muutakin jätkää jotka osaavat pelata. 2 vuotta aiemmin olimme hävinneet Moskovassa 4-3. Wienissä olime hävinneet 1-6. Mutta Calgaryssa kaadoimme ammattilaiset 3-1.Miss Piggy sanoi:Mä en toivo. :nope:
Ruotsi on todistettavasti voitettukin joskus, millon Suomi on Kanadaa nöyryyttänyt? :dunno: (Varmaan on siis joskus, toivottavasti :eek!: , mutta mä en muista millon...)
Ei näitä enää pitäisi muistella, mutta kyllä näin pääsi käymään. Dany Heatley - jatkoajalla: 5-4.Mediaprofeetta sanoi:Eikös Kanada muuten tiputtanut Suomen puolivälierissä 2004 MM-kisoissa?
Asenne on näköjään oikeanlainen.Dominic sanoi:Mulla ei riitä kämpässä esineet joita pieksää kun tulee tiukassa paikassa maali tahi voitto. USA ja Venäjä (+tappio Ruotsille) ottelut ovat aiheuttanet rahituolille jo trauman. :l
Miksi harmitti?Mediaprofeetta sanoi:Ihan harmitti kun meidän piti Venäjä tiputtaa, mutta toivottavasti ottavat edes sitä pronssia huomenna. Kyllä minä uskon että Venäjä lähtee Ruotsia paremmalla asenteella huomiseen peliin. Pahimmat paineetkin on poissa kun pelataan vain pronssista niin ei sitä tiedä minkälaisen jyrän alle Håkanit jää.
Se on se henkinen paine Ruotsia vastaan.Miss Piggy sanoi:Käsittämätöntä, miten Suomi VOI hävitä Ruotsille, joka näköjään oli ihan kädet jäässä tärkeissä peleissä sitten! :eek!: No, eipä tuolla oo väliä enää, mutta kuitenkin...
Jaahas, tunnin päästä SE alkaa. :ahem:
Niin, siis sehän se on, mutta tuntuu vaan niin hullulta, kun Ruotsi ei oikeesti ole Suomea kovempi, ainakaan tolla kokoonpanolla. Esim. Kanada on ihan toista maata ja Venäjäkin hoideltiin, vaikka siinä joukkueessa oli ihan oikeestikin vastusta.Mikkoz84 sanoi:Se on se henkinen paine Ruotsia vastaan.