Jääkiekon MM 2007, Moskova, otteluidenseuranta-, keskustelu-, ja spekulaatio tojck.

Mikkoz84

Schufosi
Miss Piggy sanoi:
Niin, siis sehän se on, mutta tuntuu vaan niin hullulta, kun Ruotsi ei oikeesti ole Suomea kovempi, ainakaan tolla kokoonpanolla. Esim. Kanada on ihan toista maata ja Venäjäkin hoideltiin, vaikka siinä joukkueessa oli ihan oikeestikin vastusta.
Tämän takia näenkin paremmaksi, että Kanada on vastassa. Kanada toki on kovempi, mutta sitä vastaan Suomi kykenee ehkä pelaamaan paremmin omaa peliä.

Miss Piggy

Schufosa
Mikkoz84 sanoi:
Tämän takia näenkin paremmaksi, että Kanada on vastassa. Kanada toki on kovempi, mutta sitä vastaan Suomi kykenee ehkä pelaamaan paremmin omaa peliä.
Mä taas näen niin, että Suomi olis saattanut Ruotsia vastaan pelata sisulla paremmin, kun alla on se kismittävä häviöpeli. Tää olis ollut loistava revanssin paikka ja mä uskon, että mahdollisuudet voittoon ois olleen sen takia paremmat nyt. Kun Kanada taas sitten on ihan oikeesti pirun kova vastus.:jaska: En jaksa uskoa millään voittoon. (Mutta mähän olen ennustanut väärin koko ajan täälläkin, että toivottavasti nyt ainakin menee ihan pieleen mun veikkaus! :eek: )

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Loistava Venäjä peli! Kylläpä tuli huudettua kovaa Suomen tehdessä maalit. ;)
Melkoinen thrilleri, ei sen puoleen...jälkikäteen ajatellen USA pelissä taisin jännittää vielä enempi. \o/

Ruotsistakin voi sanoa, että se venyi tasoaan paremmalle sijoitukselle. Sama koskee myös meidän jellonia. Hekin ovat jo ylittäneet oman tasonsa mukaisen sijoituksen. Tästä pelistä tulee toivon mukaan kuitenkin tiukka vääntö. Mitä pidempään pysytään pelissä mukana, sitä parempi. Suomella on näistä viimeisistä peleistä kokemuksia tiukoista väännöstä. Ehkä tämä on eduksi, vaikka onkin kuluttanut pelaajia fyysisesti.

Kirjoitin aiemmin, että Suomi tarvitsee 107% onnistumisen Venäjää ja Kanadaa vastaa. Edelleen samaa mieltä. Kanukkien joukkue on ennakkosuosikki, mutta toivon mukaan saadaan "koko rahalle vastiketta" ja jopa mestaruus!

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Ensin meni Euroviisut huonosti, sitten Formula1..ja nyt lätkä. Hyvä päivä :thumbup:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
No sillä lailla, taas suomalainen karsseriin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Söderholm...paska purku + juokseminen kanukin perässä. Oli siellä hyökkääjiäkin...:nope:

Mikkoz84

Schufosi
Ei nyt näytä kyllä hyvältä. Missä on se leijonan taistelu? Jotenkin hidasta ja hätäistä peliä. Suomi ei pysy oikein vauhdissa mukana.

abc

DNF
Oisko aikalisän ja molarin vaihdon paikka? Tällä menolla Kanada tekee 10 maalia

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mikä vitun hinku niillä on sinne jäähylle?