Jääkiekon MM 2011, loppuottelu: Ruotsi - Suomi , liveseuranta.

Sijainti
Kerava
Kerran asuntoyhtiössä asuessani naapuri laittoi salkoon Hollannin lipun heidän voitettuaan ottelun potkupallon MM-kisoissa :D
Hyvä :D

Mulla on nimittäin ihan liputusvastuu täällä ja tuskin se ketään harmittaisi erityisesti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuli luvattua eilen, että ajan Vehmerin ympäri fillarilla, jos Suomi voittaa Venäjän. Olis semmonen 120 km sotkettavana.:thumbfh::eek:

Jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden, osallistun Tampereen pitkän matkan triathloniin. Matkat on 4 km uintia, 120 fillaria ja 30 km juoksua.:ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tuli luvattua eilen, että ajan Vehmerin ympäri fillarilla, jos Suomi voittaa Venäjän. Olis semmonen 120 km sotkettavana.:thumbfh::eek:

Jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden, osallistun Tampereen pitkän matkan triathloniin. Matkat on 4 km uintia, 120 fillaria ja 30 km juoksua.:ahem:
Tsemiä. Miten sun polvi kestää?

Lötkölle, että tuo liputus on ymmärtääkseni täysin luvallista, kuten oli esimerkissänikin. Minua asia hymyilytti kovasti, enkä tiedä kenenkään siitä ääneen paheksuntaansa ilmaisseen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tsemiä. Miten sun polvi kestää?

Lötkölle, että tuo liputus on ymmärtääkseni täysin luvallista, kuten oli esimerkissänikin. Minua asia hymyilytti kovasti, enkä tiedä kenenkään siitä ääneen paheksuntaansa ilmaisseen.
Huonosti. Viikon päästä sunnuntaina olis maratooni Lahdessa. Katotaan pääseekö läpitte. Kunnon puolesta kyllä, mutta roppa voi sanoa byykkovit.

Sijainti
Kerava
Okei, hyvä :D

Mosselle voimia!

mjh1010

Well-known member
Pitää varovaisen pessimistisesti suhtautua finaaliin niin ei tarvitse pahoin pettyä jos hannuhanhilla on taas tuuri puolellaan. Ja toisaalta pessimistihän voi vain yllättyä positiivisesti. Peukut pystyyn silti Leijonille! :thumbup:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pitää varovaisen pessimistisesti suhtautua finaaliin niin ei tarvitse pahoin pettyä jos hannuhanhilla on taas tuuri puolellaan. Ja toisaalta pessimistihän voi vain yllättyä positiivisesti. Peukut pystyyn silti Leijonille! :thumbup:
Paskat! Täysiä päälle ja kaikki tunne revitään irti mitä ikinä on vaan kullasta irti revittävissä. Sotaan ei lähdetä häviämään.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Paskat! Täysiä päälle ja kaikki tunne revitään irti mitä ikinä on vaan kullasta irti revittävissä. Sotaan ei lähdetä häviämään.
Juuri näin. Voittamaan lähdetään ja taiston tauottua sitten katsotaan minkä takia kyyneltä vuodatetaan. On se piru nii.

mjh1010

Well-known member
Okei. Suomella kyllä on paras joukkue hyvään toviin. Voisipa sitä siis huomenissa suunnata paikalliseen seuraamaan. :alppu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Itselle Suomen voitossa tai tappiossa pääprinsiippi on, jotta se kävisi meriselityksestä rokulipäivään maanantaina.

Sue_me

Well-known member
Aikanaan riparin viimeisen yön riennoissa eräs hupiveikko veti leirikeskuksen lippusalkoon Natsi-Saksan sotalipun.

Tuli vähän palautetta siitä.

mjh1010

Well-known member
Onko tietoa muuten kellään, joko Kimi on matkannut Bratislavaan seuraamaan finaalia?