S'oon sitten niin paljon kuin kusitolppa, eli ristillä mennään.Uijoi, pitkävedossakin on voittokertoimet tasan kummallain joukkueella 2,40.
Ei tiedä toimistotkaan, kuka finaalin vie!
Kävin lunastamassa fillarointilupauksen. 115 km tuli poljettua, kun ei poikettu Vehmersalmen Salessa jätskillä.Tuli luvattua eilen, että ajan Vehmerin ympäri fillarilla, jos Suomi voittaa Venäjän. Olis semmonen 120 km sotkettavana.:thumbfh:
Jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden, osallistun Tampereen pitkän matkan triathloniin. Matkat on 4 km uintia, 120 fillaria ja 30 km juoksua.:ahem:
Kimistä en tiedä, mutta Kovalainen aikoo Twitterinsä mukaan olla paikalla.Onko tietoa muuten kellään, joko Kimi on matkannut Bratislavaan seuraamaan finaalia?
Meidän taloyhtiössä onkin vedetty jo :alppu:Pitäskö vetää maanantaina lippu taloyhtiön salkoon jos Suomi voittaa?
Toi on tosiaan yksi erittäin vahva hyvä puoli siinä tapauksessa, että Suomi häviää pelin. Mille helevetin musiikinvihaajille noita niitä jumputuksia oikein tehdään? Ei kertakaikkiaan jaksa ymmärtää. Perkele! "Ihanaa leijonat ihanaa" "jumputi jumputi töks töks töks" "laa laa laa". Jos olis mahdollista niin antaisin noiden tekijöille rangaistukseksi mun korvat päähän ja joutuisivat kuuntelemaan kappaleitaan muutaman sata kertaa läpi. Johan alkaisi löytyä harkintaa ennen kuin seuraavan vastaavan väsäisi. Muuten olen sitä mieltä, että toivottavasti ruotsalaiset häviää tänään.... jottei tartte kuunnella mitään kisarenkutuksia ...