AJ
Well-known member
Jaa, mutta ei taida yhden maalin voitto riittää?
"Riittää" kenelle, yhdenkin maalin voitolla Latvia nouseepi maalierossa ohi ja siten jatkoon.AJ sanoi:Jaa, mutta ei taida yhden maalin voitto riittää?
- Kyllähän se niin on, että jos me ei Latviaa voiteta, niin ei me edes ansaita sitä jatkopaikkaa.
Millä tavalla mä olen takinkääntäjä kun olen aina Ruotsia kannattanut?:tongue:patriot sanoi:Niin no sähän oot Jones hurri joo muutenkin! Tervemenoa vaan! Ihme takinkääntäjiä! :nope: :yuck:
Toivottavasti myös Ukraina-Kanada peli päättyisi eri tavalla kuin odotettua. Ukrainan voittaessa Suomi olisi jatkossa riippumatta Ruotsi-Latvia -pelin tuloksestapmv sanoi:Jotenkin näissä kisoissa on ollut melkoisen ihmeellisiä pelejä, joten ei se Latvian voitto Ruotsista mikään kauhea yllätys olisi.
Aravirta muisteloi eilen lähetyksessä, että -98 Ruotsin piti voittaa Kanada, jonka se tekikin 7-0.VJR sanoi:Joskus aiemminhan oli vastaava tilanne. Silloin muistaakseni Ruotsilla ei ollut edes omaa panosta ottelussa. Vuosi saattoi olla 1998 tai jotain. Silloin Ruotsi hoiti hommansa. Samoin teki Suomi Ruotsille 1992.
Oiskos toi Juha Valjakkala valmis Suomen menttaalivalmentajaksi. Ainakin Ruotsi-otteluihin...pmv sanoi:Toivottavasti siellä kiekkoliitossa ollaan nyt tyytyväisiä että valmentaja on suhteellisen helppo ja mukava ihminen. Sehän se on tärkeämpää kuin joku menestyminen.
Ei edelleenkään ratkennut siihen! WIDDU!:jaska:Mutku sanoi:Mistä tuollaisia muuri-maalivahteja saa :eek!: Suomeenkin kiitos.
Suomen kustannuksella?:frown: :doubtful:Jones sanoi:Millä tavalla mä olen takinkääntäjä kun olen aina Ruotsia kannattanut?:tongue:
ei se ole takinkääntämistä, jos on aina Ruotsia kannattanut.patriot sanoi:Suomen kustannuksella?:frown: :doubtful:
Ruotsi on kohdannut yllättäviä ongelmia maalinsa suulla jääkiekon MM-kisoissa. Tre Kronorilla piti olla maalillaan yksi kisojen parhaimmista maalivahdeista, mutta Henrik Lundqvist ei ole suinkaan vakuuttanut.Mutku sanoi:Mistä tuollaisia muuri-maalivahteja saa :eek!: Suomeenkin kiitos.
No niin minäkin....Vilperi sanoi:Tää Ruotsi-Latvia peli on kyllä täysin voitto-voitto tilanne. Jos Ruotsi voittaa, niin Suomi on jatkossa ja jos Latvia voittaa, niin se olisikin Suomelle huonoin sijoitus mm-tasolla 50 vuoteen. Melkeinpä haluaisin nähdä siinä vaiheessa Kummolan selitykset.