Vittu mitä filmiä....GeGe sanoi:Hieno temppu Latvian maalivahdilta :mad_old:
Kyllähän siellä Jokisen jalka selvästi kopsautti. Eri asia on sitten kuinka helposti molari kaatui...Banaani sanoi:Vittu mitä filmiä....
Mää olen sitä mieltä, että ei se mikään filmi ollut.Matxi sanoi:Kyllähän siellä Jokisen jalka selvästi kopsautti. Eri asia on sitten kuinka helposti molari kaatui...
The Flyers were trying to locate Niittymaki, who is overseas with Finland at the World Championships in Latvia to tell him to return to the U.S. for surgery.
Samalta näytti minunkin silmiin.Bobakki sanoi:Jaaha. Olen varmaan ihan yksin näkemyksineni, että Ruutu yritti vielä väistää kun tajusi, että kaveri on päättänyt vääntäytyä kaksin kerroin. Niin kumman näköisen loikan esitti siihen loppuun. Päähänhän se osui joka tapauksessa.
Niin taisi ja kyllähän siinä vauhtia oli tosiaan ihan riittämiin.GeGe sanoi:Ruudun jäähyhän taisi muuten tulla ryntäyksestä?
Mitä viddua!Petri Piira sanoi:
Suomi jatkaa siitä mihin olympialaisissa jäätiin. Pelit voitetaan ja 5-5 pelissä ei mene omiin yhtään. :thumbup:Matxi sanoi:Mielenkiintoista, että Suomea vastaan tehtiin 3 häkkiä ja Suomi ehti tekemään 9 häkkiä ennenkuin ensimmäinen normaali 5-5 -maali tehtiin Suomen otteluissa.
Toinen mielenkiintoinen pointti on, että kolmen MM-tasolla pelatun ottelun jälkeen Latvia ei ole vielä onnistunut Suomea vastaan maalinteossa. 11-0 maalit nyt. Toki yksi tasuri...
Tuosta voi kukin tahollaan muodostaa näkemyksensä. Melkoisen hektinen vaihto RuutuBros'ilta.Bobakki sanoi:Jaaha. Olen varmaan ihan yksin näkemyksineni, että Ruutu yritti vielä väistää kun tajusi, että kaveri on päättänyt vääntäytyä kaksin kerroin. Niin kumman näköisen loikan esitti siihen loppuun. Päähänhän se osui joka tapauksessa.
Varmasti, jos meikäläisellä oli korvasärkyä viimeisessä erässä metelin takia 11.4.2005 kolmannessa liigafinaalissa Kärpät-JokeritTomacu sanoi:Mikä meteli.![]()
Katsojat on varmasti puolikuuroja tuon ottelun jälkeen.
No vaikka olisikin yrittänyt välttää. So what ? Osui päähän ja siitä sai rangaistuksen.Bobakki sanoi:.... että Ruutu yritti vielä väistää kun tajusi, että kaveri on päättänyt vääntäytyä kaksin kerroin. Niin kumman näköisen loikan esitti siihen loppuun. Päähänhän se osui joka tapauksessa.