Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Hyppääppä voltti Albertti,
olet sä vaan aika mortti.
Eipä oo häpeä olla neljäs,
Marjiksel on sammakoita seljäs!
olet sä vaan aika mortti.
Eipä oo häpeä olla neljäs,
Marjiksel on sammakoita seljäs!
Tai litran mitta.Oikea metafora tässä tapauksessa olisi ollut kuoriämpäri.
Jaa minkä kuvan? Jäi vähän kiinnostamaan nytkyllä...Ja sen yhden kuvan tyyppi viillettää pitkin katuja Kanadan lipun ja kanadalaisen oluen kera sunnuntai-iltana.
Sen, jotka muutamat forumistit toistuvasti postaavat tänne mun kiusakseni.Jaa minkä kuvan? Jäi vähän kiinnostamaan nytkyllä...
Tuskin sua nyt koko internet kiusaa. Se kuva ja muokkauset pyörii ympäri nettiä aina sopivan tilaisuuden tullen.Sen, jotka muutamat forumistit toistuvasti postaavat tänne mun kiusakseni.
No on siinä sen verran, että mää olen paheksunut tuon kuvan linkkaamista tänne. Ja siitäkös pukki sai bensaa juodakseen ja kaalimaa kaatui vailla vartijaa liekkeihin.Mitään ITG:seen liittyväähän siinä ei lie.
Syydäthän säkin Tapahtumia ja sattumuksia, vaikka aika moni enämpi paheksuu niitä. Että kaipa sekin pukki siitä pentsiiniä saa sitten????No on siinä sen verran, että mää olen paheksunut tuon kuvan linkkaamista tänne. Ja siitäkös pukki sai bensaa juodakseen ja kaalimaa kaatui vailla vartijaa liekkeihin.
Juurikin tähän tapaan, joskin.... Se kuva oli legendaarinen jo ennen ITG:n henkilökohtaisesti ottamista. Toki vihoviimeinen ripaus kuvan ja sen eri versioiden suosiolle oli kuvan aiheeton ja turha paheksunta.Tuskin sua nyt koko internet kiusaa. Se kuva ja muokkauset pyörii ympäri nettiä aina sopivan tilaisuuden tullen.
Toisaalta tuntuu ihan tekemällä tehdyltä ongelmalta ottaa henkilökohtaisesti sen kuvan esiintymiset. Mitään ITG:seen liittyväähän siinä ei lie.
Ei se alunperin ollutkaan. Sitten kun menin sitä kuvaa paheksumaan, niin sen jälkeen asia meni hieman henkilöön kohdistuvaksi.Oispa siihen edes joku rationaalinen selitys miksi jonkun randomin kuvan esittäminen on alunperinkään ollut henkilökohtainen hyökkäys ITG:tä kohtaan. Vaan eipä taida olla.
Ainahan toivoa voi, mutta realistisempaa on todeta, ettei mikään asia ole täällä koskaan "loppuunmärehditty".Oliskohan tuo kuvajuttu nyt loppuunmärehditty? Toivottavasti.