Jääkiekon SM-liigan tapahtumat, sattumukset ja otteluseuranta kaudella 2017 - 2018

WebSlave

Trackman
Huh, vaikeimman kautta.

Kuusi minuuttia ennen kolmannen erän loppua Pelicans johtaa 0-2. Sitten seuraa kaksi SaiPan videotarkistettua maalia, jälkimmäisen Oksanen teki jo ilman maalivahtia. Jatkoerään ja SaiPa ottaa jatkopaikan Oksasen toisella maalilla parin minuutin pelin jälkeen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kerrankin meni nyt näin. Valitettavasti en päässyt seuraamaan peliä - tai hermojahan tuo olisi vienyt entisestään :D

Nyt on sitten kauden tavoite ainakin minun osalta saavutettu. Kaikki mahdolliset voitot tästä eteenpäin ovat vaan plussaa.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Mulla on outo tunne tästä kaudesta. Kyllähän sitä aina haluaa menestyä (=mestaruus ja/tai finaalipaikka) mut mulla on vähän semmonen tunne viimeisten 5-6 (mä en ihan oikeasti ole ihan varma miten monta kertaa peräkkäin Tappara o ollu finaalissa :D) vuoden jälkeen, että olisi jopa ihan hyvä ehkä jos sinne finaaliin ei tänä vuonna pääsis. Kun kyllähän sitä vähänkään järkevä tietää, ettei tämä jatku ikuisesti. Se tulee loppumaan jossain vaiheessa. En itse siis ole järkyttävän pettynyt jos sinne ei pääsis tätä vuonna. Mut se outo fiilis tulee siitä, että olenhan mä nyt joku petturi kun ajattelen näin. :D Mut kyl muillekin nyt välillä sois mahdollisuuksia.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
SaiPa tössi päätöskympillä 2 maalin johdon, ja kotietu jäi ottamatta.

Kärpät lähti pleijareihin Rynnäs maalilla. Eli siellä ollaan nyt tosissaan.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jaahans jullit, se olisi tänään kotivoittojen ilta, kuten eilen.

Tappis on voittanut kauden jokaisen pelin KalPaa vastaan, joten odotukset nollassa tai vähän vähemmät. Jyväskylässä taasen varmaan tasaisempaa, mutta raaka ratkaisijoiden määrä on suurempi Jyppärällä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Harmi että Godla ammuttiin vaihtoon. Nyt on sitten mentävä loppu Hovisen kanssa. Toivotaan että onnistuu, kun toinen petti.:thumbfh:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Pleijarikähinää Tampereella.

Tapparan ja KalPan pudotuspeliavaus Tampereella päättyi sekasortoon ja pienimuotoiseen joukkotappeluun. Rangaistuksia jaettiin yhteensä 80 minuuttia. Tapparan Sebastian Repo ja KalPan Jerry D´Amigo pudottivat hanskat mätkivät toisiaan kunnolla. He saivat 5+20 minuuttia.

KalPan päävalmentaja Sami Kapanen kiehui Revon tempuista pelin jälkeen.

- Tässä on oikea kiekkoilumme tuleva tähti tämä Repo. Hän on niin kasvanut ja kypsynyt, Kapanen latasi.

Repo oli lämpöisenä läpi ottelun. Tapparan laitahyökkääjä lähti jo matsin aikana pienestä nujakasta kahden minuutin jäähylle, kun ajassa 37.59 hän nahisteli KalPan Sami Mutasen kanssa.

Erinomaisesta laukauksestaan tutulla Revolla on vastustajien keskuudessa kyseenalaisen pelaajan maine.
- Joo, kyllä häntä voi kutsua likaiseksi pelaajaksi, Kapanen totesi.

Repo ei ollut mahdollisuus haastatella ottelun jälkeen.

Tappara voitti puolivälieräavauksen 3-2.