Jäätälökesä 2017-2018

• Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Jo toisena perättäisenä päivänä manzikkatööttöä Kylmiksen Tokmannin pihalla. Tällä kertaa kaivonkannella istuen.

Lunssila

Well-known member
Päivän saldo: Classic kermatoffee ja Ässämix mehujää.

En ole tainnut yhtään Puffettia vielä tänä kesänä syödä. Kuuluu em. kanssa jätskivalioiden joukkoon.

Lunssila

Well-known member
Irtojäätelöt on muuten niin yliarvostettuja juttuja kuin voi olla. Jumalauta mikä stressi siitä, että saako koko kolmen pallon rakennelman livottua ennen itsensä sotkemista. Nyt kymmenen sekunttia tätä sivua, tuolla valuu jo yksi reuna, sitä nuolemaan kiihkeästi MUTTA MITÄ TUNTUU SORMELLA onko se sulanutta päärynää?!?!?! Ja ihmiset nauravat tai katsovat halveksien koko toimitusta. Taannoin näin ihan muuten tavallisen miehen irtopallo vohvelin päällä kädessään enkä ihan heti keksinyt surullisempaa näkyä. Yritin kyllä.

Ainoa funktio noiden ostamiseen on mahdollinen kontakti myyjätytön kanssa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Irtojäätelöt on muuten niin yliarvostettuja juttuja kuin voi olla. Jumalauta mikä stressi siitä, että saako koko kolmen pallon rakennelman livottua ennen itsensä sotkemista. Nyt kymmenen sekunttia tätä sivua, tuolla valuu jo yksi reuna, sitä nuolemaan kiihkeästi MUTTA MITÄ TUNTUU SORMELLA onko se sulanutta päärynää?!?!?! Ja ihmiset nauravat tai katsovat halveksien koko toimitusta. Taannoin näin ihan muuten tavallisen miehen irtopallo vohvelin päällä kädessään enkä ihan heti keksinyt surullisempaa näkyä. Yritin kyllä.

Ainoa funktio noiden ostamiseen on mahdollinen kontakti myyjätytön kanssa.
Eilen kun ostin Matkuksessa pehmiksen, niin Spice Ice-tyttö kysyi että töttöröön vai kuppiin? Mä olin vähän aikaa että häh? Sitten tajusin, että pikkulapset ja eläkeläiset syö jäätälönsä kupista.

Sanoin että pistä kuppiin ja että saat tulla vaihtamaan vaipat ja suolikin on tuominut. Oli tyttö vähän vuorostaan häh?, niin selitin, että eikö vanhuksilta aina kysytä onko suoli toiminut. Lähti kertomaan hullusta äijästä tai jostain työkaverilleen. Nauru kuului.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ihmeen paljon näköjään herättää ehdottomia mielipiteitä niinkin mitätön asia kuin jäätelön syöminen tai syömättömyys.

Örfil

Guest
Kumpaankohan kategoriaan meitzi kuuluu? Vohvelit on ihan turhia.
:eek!:

Olen luullut että Zoe on jäätäläexpertti. No, luulo ei ole tiedon väärti.

Vähän sama kuin ravintolassa tilaisin kalliin lohen paljaaltaan, ilman mitään lisukkeita.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Forumilla syntyi vohveliraivo!

Olen itse kyllä kahden vaiheilla. Välttämätön paha siinä jäätälön ympärillä.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
:eek!:

Olen luullut että Zoe on jäätäläexpertti. No, luulo ei ole tiedon väärti.

Vähän sama kuin ravintolassa tilaisin kalliin lohen paljaaltaan, ilman mitään lisukkeita.
Jossain perustöötössä vohveli häthätää menettelee, mutta irtojäätälön pyydän aina kippoon. Jotenkin pahvisia ja tympeitä ovat vohvelit.

Örfil

Guest
Zoe, olen niin pettynyt :(

Palaan asiaan, kunhan olen itkenyt tovin.