Nurtsi
Registered Loser
Tuo todistaisi että pojallani olisi hyvä huumorintaju joten maksaisin.Muuttuisiko mielipide jos poikasi haluaisi synttärilahjaksi silikonitissit?
Tuo todistaisi että pojallani olisi hyvä huumorintaju joten maksaisin.Muuttuisiko mielipide jos poikasi haluaisi synttärilahjaksi silikonitissit?
Kyllä tuo kävi mielessä, mutta kun linkin jutussa oli tytöstä puhe niin sillä mentiin. Ja saattaahan joku niinkin tekopyhä olla, että vastaus tytölle ja pojalle olisi eri.Tuosta kysymyksenasettelusta tuli mieleen, että FW08 suhtautuu hyvin perinteisesti sukupuolirooleihin.
Muuttuisiko mielipide jos poikasi haluaisi synttärilahjaksi silikonitissit?
Jos poika pyytää tekotissejä ja tyttö munanpidennystä, niin kyllä siinä saattaa suvaitsevaisellakin isukilla mennä pierunkierto sekaisinJa saattaahan joku niinkin tekopyhä olla, että vastaus tytölle ja pojalle olisi eri.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1135724/From-Tim-Kim-German-pop-star-16-worlds-youngest-transsexual-sex-change-op.htmlMuuttuisiko mielipide jos poikasi haluaisi synttärilahjaksi silikonitissit?
Moni mies tahtoo isommat tissit ja moni nainen suuremman munan, mutta eivät itselleen.Jos poika pyytää tekotissejä ja tyttö munanpidennystä, niin kyllä siinä saattaa suvaitsevaisellakin isukilla mennä pierunkierto sekaisin![]()
Kyllä minäkin sylkisin Caster Semenyan päälle:frank:Mutta SITÄ mä en hyväksyis että olis joku sekasikiö: silikonit ja penis ja silleen. Pitää osata päättää. Mun Raamattu tuntee vain miehet ja naiset, muu on syntiä.
Ai niin sehän oli joku sukupuoleltaan epäselvä tapaus. Voi kamala. Minkäköhän synnin hänkin on tehnyt että on noin rankaistu? Varmaan jonkun tosi pahan, esim. ylensyönyt.Kyllä minäkin sylkisin Caster Semenyan päälle:frank:
Sulla on siis kokemuksia tuosta "varustuksesta" ?Käsittääkseni nykyvarustuksensa riittää.
On mulla silmät päässä.Sulla on siis kokemuksia tuosta "varustuksesta" ?
Aika pitkälle. Kohta alkaa eka kymppitonni lähestyä.En hankkisi. Hankkikoon itse jos tahtoo.
Mulla ei ole rahaa moiseen, eikä olis vaikka oliskin.
Pitäisin palopuheen otsikolla "Silloin kun minä olin nuori..." ja kertoisin mm., kuinka pitkälle mäkin olen päässyt ilman tekotissejä.
tolella alkanu lipsumaan. Se piti vuosikaudet postausmäärän jossain seittemän tonnin tienoilla deletoimalla vanhoja. Aika paljon poistettavaa nyt.Aika pitkälle. Kohta alkaa eka kymppitonni lähestyä.
Niimmut ei niistä ole ku pari ekaa tonnia luomuna.Aika pitkälle. Kohta alkaa eka kymppitonni lähestyä.
Eeeenkä oo mitään tollasta tehnyt. Ehkä pari-kolme viestiä poistanut joskus, ja nekin ihan vahingossa. Ai niin, ja jokusen vanhan ja tarpeettomankin viestin lienee deletoinut.tolella alkanu lipsumaan. Se piti vuosikaudet postausmäärän jossain seittemän tonnin tienoilla deletoimalla vanhoja. Aika paljon poistettavaa nyt.