kristian.s
Well-known member
Ainut vaan on se, että ei tuolla tavalla kisoja voiteta doubtfulCharlie:
Oikeastaan toivon että Ralf voittaisi kisan. Saataisiin vähän arvostelijoiden suita suljettua, ja Ralfinkin uralle uutta nostetta.
Oikeastaan toivon että Ralf voittaisi kisan. Saataisiin vähän arvostelijoiden suita suljettua, ja Ralfinkin uralle uutta nostetta.
Aivan.. pakilla ei voiteta kisoja.Pete:
oldez: Totta ja vähän lisää aikaa olisi mennyt niin siinä ois voinu Renaultit ja ne kaks kakkoskuljettajaakin mennä ohi. Tuuri oli Ralfin puolella tällä kertaa.
Hmm. Mä muistelen lukeneeni ainakin kolme eri versiota siitä, miten se oli kirjoitettu väärin. Jonkunasteinen legendahan siitä on tullut. Valitsin tuon kun muistelin itse sen noin olleenRami:
En viitsi uutta toikkia, mutta tämä Teemu Halttulan kolumni JJ. Lehdosta, ihan hieno muuten, mutta Italialaisten kirjoitustyyliin ei kuulunut Lepho, vaan Letho.
Siis Jyrky Jäervi Letho
Ralf on edelleen ykkösissä veljensä nimen ansiosta, mutta loistavia kisoja mies on ajanut siitä ei käy kiistäminen. Jos Williams pystyy samaan muilla radoilla niin Ralf voi olla jopa mestari!!! eek! eek!MaranelloRed:
Kas kas. Veljensä ansiosta ykkösiin tullut kädetön Ralf teki sen taas.
Monaco meni vielä pieleen, mutta sen jälkeen on mennyt hienosti. On JJ:kin joutunut pyörtämään puheitaan. Ei Ralfin kaksintaistelukykyjä ole pahemmin punnittu, mutta eipä niitä juuri nyt tarvitakaan kun ajaa paalulta voittoon. Myös suuren ja mahtavan Montoyan kyykyttäminen on varsin mukavaa.kristian.s:
Helppo sitä on jälkikäteen JJ:n sanomisia arvostella. Ralf oli alkukaudesta täysin munaton (vaikkapa malesian 17 lähtöruutu, ja kierros sinäänsä oli virheetön), ja arvostelu oli aiheellista.MaranelloRed:
Kas kas. Veljensä ansiosta ykkösiin tullut kädetön Ralf teki sen taas.
JJ:hän kertoi että ralf on parantanut otteitaan samassa tahdissa kun autokin on parantunut. En mä huomannut että siinä olisi mitään sanoja nieleskelty - ja miksi olisikaan. Vaikuttaakin että sä otit ralfiin kohdistuneen kritiikin vain henk. koht vittuiluna. Se on kiva kun joku jaksaa eläytyä noin täysillä.MaranelloRed:
Katohan Mamboju milloin tämä otsikko on perustettu. Oli kivaa kuunnella kun JJ poju nieleskeli sanoja eilissäpäivin.
Siis meinaakko että jumbo jumbo ei sais arvostella ralffia? Ralfin alkukausi oli aika heikko.MaranelloRed:
Vai otin Ralfiin kohdistuneen arvostelun henk.koht vittuiluna. Kyllä menee jakeluun kesseli. Hyvin meneekin.
Se miksi aikoinaan otsikon avasin niin johtui tasan tarkkaan siitä että Lehdon tyyli arvostella nuorempaa Schumcheria oli todellinen rimanalistus entiseltä F1 kuljettajalta joka ei ykkösissä saanut ikinä mitään aikaan. Siinä vain aurinkolasit silmillä kädet taskussa todettiin että monikertainen GP voittaja on täysin kädetön kuljettaja jonka ei edes kuuluisi olla ykkösissä. Päälle vielä hymyiltiin siihen malliin niinkuin itse oltaisiin jokunen MM kotiin aikanaa hoideltu.
Osaakohan joku selittää, mitä eroa on nopeudella ja etenemisvauhdilla?- Olen sitä mieltä, että aika-ajotuloksilla (7-3 Schumacherille) ei ole mitään tekemistä kuljettajiemme todellisen nopeuden kanssa. Se osoittaa vain kummankin etenemisvauhdin eroavuudet, Head tuumii.