Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Minä, minä, minä, minä, minä, minä. Minä!
Minä, minä, minä, minä, minä, minä. Minä!
Jaksaa sitä pulska rahtarikin, kun unohtaa Mannistaan käsijarrun. Kauhea kopina ja kettinginkilinä...Liikun jonkinverran joo. Satanen menee just ja just.
Valitettavasti me ollaan jo eellä.Sairaseläkkeelle 40 vuotiaana, kun ruokavaliokaan ei tue terveyttä?
Saarioisten Pizza?Minä, minä, minä, minä, minä, minä. Minä!
Mikäs nyt on?Minä, minä, minä, minä, minä, minä. Minä!
Minä syömässä Saarioisten pitsaa, minä.Mikäs nyt on?
En ymmärrä, mutta joskus tuntuu hieman, että harjoittelun raportointi aiheuttaa tietyissä tahoissa paskahalvauksen.Minä syömässä Saarioisten pitsaa, minä.
Tässä ei ole kysymys harjoitusraporteista ollenkaan.En ymmärrä, mutta joskus tuntuu hieman, että harjoittelun raportointi aiheuttaa tietyissä tahoissa paskahalvauksen.
Jep. Itse uskaltaisin luvata, että treenaamalla pystyisin juoksemaan tuon ennen toukokuuta 2015.Mikä kysymys tää on? Enemmänkin että miten nopeasti saavuttaa tuon matkan?
Vaan ettet jaksa juosta 100:ataa metriä?Tässä ei ole kysymys harjoitusraporteista ollenkaan.
Hyvä hyvä Raacer eXcel!Juoksin viikolla kaksi kertaa puolen tunnin lenkin. Pitempää lenkuraa ei vielä uskalla juosta.
Mutta teki gutaa tuollainen lyhyt pyrähdyskin :ahem:
Reeniohjelma on tällä hetkellä 2 juoksulenkkiä ja 2 salitreeniä viikossa. Huhtikuussa sitten fillarointia siihen lisäksi yksi päivä.
Pöh. Sun pitää laittaa noihin juoksuhin matka, aika, keskisyke, maksimisyke ja kalorikulutus.Tottahan perusexceli on tehty Tarttee sitten hienosäätää sitä tilastotarkoituksiin jatkossa.
Näytä liitetiedosto 20982
Kyllähän mää tuon matkan juoksen vieläkin, mutta aika painuu paljolti Sabelt Rompen vaatiman ajan huonommalle puolelle.Vaan ettet jaksa juosta 100:ataa metriä?
Se oli vitsi. Samaa tasoa kuin että Nissan ei ole auto. Valitse jokin joka kelpaa ja tee vitsiä hitaammista/halvemmista. Mutta aina löytyy nopeampi joka voi käyttää samaa logiikkaa omaasi. Siinä sen hauskuus, että se on niin urpo asia sanoa, mutta kuitenkin ärsyttää mahdottomasti, ellei ole sinut oman pelinsä kanssa.Kyllähän mää tuon matkan juoksen vieläkin, mutta aika painuu paljolti Sabelt Rompen vaatiman ajan huonommalle puolelle.
Ei mua kiinnosta sellaiset asiat.Pöh. Sun pitää laittaa noihin juoksuhin matka, aika, keskisyke, maksimisyke ja kalorikulutus.
Sitten se on EXCEL!