Jaksatko juosta sata metriä?

Harrastatko liikuntaa vähintään 2 kertaa viikossa (á 45 min)

• Äänestäjiä yhteensä
    21

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mikä kysymys tää on? Enemmänkin että miten nopeasti saavuttaa tuon matkan? :p
Jep. Itse uskaltaisin luvata, että treenaamalla pystyisin juoksemaan tuon ennen toukokuuta 2015.

Örfil

Guest
Juoksin viikolla kaksi kertaa puolen tunnin lenkin. Pitempää lenkuraa ei vielä uskalla juosta.

Mutta teki gutaa tuollainen lyhyt pyrähdyskin :ahem:

Reeniohjelma on tällä hetkellä 2 juoksulenkkiä ja 2 salitreeniä viikossa. Huhtikuussa sitten fillarointia siihen lisäksi yksi päivä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Juoksin viikolla kaksi kertaa puolen tunnin lenkin. Pitempää lenkuraa ei vielä uskalla juosta.

Mutta teki gutaa tuollainen lyhyt pyrähdyskin :ahem:

Reeniohjelma on tällä hetkellä 2 juoksulenkkiä ja 2 salitreeniä viikossa. Huhtikuussa sitten fillarointia siihen lisäksi yksi päivä.
Hyvä hyvä Raacer eXcel!

Sijainti
Katabolia
Kyllähän mää tuon matkan juoksen vieläkin, mutta aika painuu paljolti Sabelt Rompen vaatiman ajan huonommalle puolelle.
Se oli vitsi. Samaa tasoa kuin että Nissan ei ole auto. Valitse jokin joka kelpaa ja tee vitsiä hitaammista/halvemmista. Mutta aina löytyy nopeampi joka voi käyttää samaa logiikkaa omaasi. Siinä sen hauskuus, että se on niin urpo asia sanoa, mutta kuitenkin ärsyttää mahdottomasti, ellei ole sinut oman pelinsä kanssa.

Örfil

Guest
Pöh. Sun pitää laittaa noihin juoksuhin matka, aika, keskisyke, maksimisyke ja kalorikulutus.

Sitten se on EXCEL!
Ei mua kiinnosta sellaiset asiat.

Keep It Simple, Stupid = KISS

No, aikahan on merkitty ja matka selviää suunnilleen "Reitti" osiosta. Mittaan ne joskus fillarilla ajaen.
Mulla on BT SportsTracker sykemittari, mutta ei jaksa sitä enää viritellä päälle. Siitä sais kaloriatkin.

Viimeksi muokattu: