OoPee
Nuori ikäisekseen
Edelleenkin aktuelli :frank:leipurihiiva sanoi:uudehko ":thumbup:"
Edelleenkin aktuelli :frank:leipurihiiva sanoi:uudehko ":thumbup:"
:thumbup:OoPee sanoi:Jalkapallon määritelmähän kuuluu jotakuinkin näin:
"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans win."
- Gary Lineker
Mä ainoastaan futiksessa, mutta jo ihan skidistä lähtien:thumbup:leipurihiiva sanoi:tuen sympaattisia saksalaisia varauksetta lähes lajissa kuin lajissa :tongue:
Ei voi kuin sympatiseerata Turkkia tuon taistelutahdon takia. Peli ei aina ole nättiä eikä kilttiä, eikä fanit niitä hyväkäytöksisimpiä, mutta on se vaan uskomaton joukkue. Itse asiassa vähän aavistelinkin Turkin jatkoonmenoa, mutta en kyllä aavistanut, että sen taas piti tapahtua näin vaikeimman kautta.Il Tempo Gigante sanoi:On tuo TUR ihme joukkue. Ei voi muuta sanoa.
Noin ei voi käydä. Eikä käy. Ei voi, eikä saa.Kemper sanoi:Nää menee ihan päin persettä. Oma suosikkijoukkue toisensa jälkeen lentää lauluun. Tänään varmaan Venäjä voittaa Hollannin jollain viime sekunnin räkämaalilla ja huomenna Italia nihkeilee 1-0 voiton Espanjasta.
Itse näen tilanteen niin, että on ikävää, kun kaksi kisojen näyttävintä jalkapalloa pelaavaa maata joutuvat jo puolivälierässä kohtaamaan toisensa. Yleensä kaikki kompuroivat jossain vaiheessa turnausta. Venäjälle kävi näin Espanjaa vastaan alkulohkossa. Sattuuko Hollannin omaa tasoaan alhaisempi suoritus tälle illalle? Hieno jalkapalloilta on joka tapauksessa odotettavissa.Il Tempo Gigante sanoi:Slaavien meno tyssää lauantaina Hollantia vastaan. Tietysti on pieni mahdollisuus ryssienkin voittoon, mutta en usko, enkä toivo sitä.
Jos itänaapuri voittaa, niin tule repimään hiuksiani. Onneksi ei voita.