Jalkapallon MM 2010 Etelä-Afrikka

SOKO

Well-known member
Tässä kaivataan nyt maalia kummalta tahansa joukkueelta, niin tappiolle jäänyt joutuisi hyökkäämään. Tällä hetkellä molemmat joukkueet tyytyvät pallottelemaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Hidastuksesta oli kyllä pilkun paikka. Ramos rappasi kintuille.
Oli mun mielestä 50-50 tilanne.Jotkut ois ehkä puhaltanut,jotkut ei.On iskostunut toi Özil mun päähän filmaajana,joten oletin hänen taas tehneen niin.
Aika selkeä filmaushan tuo oli, mutta hyvä sellainen.. Pientä kontaktia siinä oli ja kun Özil huomasi ettei saa palloa haltuun, niin pikkaisen ylikorosti reaktioaan normaaliin pallontavoittelutilanteesta syntyneeseen kontaktiin. Onneksi tuomari oli hereillä.

SOKO

Well-known member
Siinä oli Espanian maali jo lähellä.

Nyt näyttää siltä, että Espania aloittelee pelaamista. Ylös tullaan paljon nopeammin.

Lunssila

Well-known member
Aika selkeä filmaushan tuo oli, mutta hyvä sellainen.. Pientä kontaktia siinä oli ja kun Özil huomasi ettei saa palloa haltuun, niin pikkaisen ylikorosti reaktioaan normaaliin pallontavoittelutilanteesta syntyneeseen kontaktiin. Onneksi tuomari oli hereillä.
Eli ns. tehostaminen, joka on kommentaattori-Erkan mielestä hyväksyttävää. :ahem:

SOKO

Well-known member
Pujolilta hieno pusku!

Saksan taktiikka alkaa näyttää todella kyseenalaiselta. Vielä on toki vajaat 20 minuuttia aikaa tulla tasoihin.

Selostaja: Pujol johtaa ottelua!

Sue_me

Well-known member
Spanskit hyökkäsivät aktiivisesti ja palkinto on tässä :thumbup:

jjv

Arschloch
Tarzan perkele! Suosikkipelaajani fooorevö. Ikitaistelija.

SOKO

Well-known member
Mukavasti saatiin vauhtia saksalaisiin pelaajiin.

WebSlave

Trackman
Signmarkin selostus oli hienon näköistä! :thumbup: Kyllä sielläkin "volyymi" nousi, vaikkei kopissa ääntä kuulukaan.

Itse asiassa se on hieman edellä, joten ehdin arvata, että maali tuli.